//
کدخبر: ۴۰۸۲۲۸ //

زلزله در تهران چقدر خسارت به بار می‌آورد؟

پانزدهمین قسمت از برنامه «بی‌واسطه» با موضوع آمادگی شهر تهران در صورت وقوع زلزله با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و علی نصیری رئیس سازمان مدیریت بحران تهران روی آنتن شبکه یک می‌رود.

زلزله در تهران چقدر خسارت به بار می‌آورد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

پانزدهمین قسمت از برنامه «بی‌واسطه» با موضوع آمادگی شهر تهران در مواجهه با زلزله و حوادث ناگوار طبیعی با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران امروز ساعت ۱۸ روی آنتن می‌رود. در بخشی از برنامه علیرضا زاکانی شهردار تهران نیز پاسخ پرسش‌های محمد دلاوری را در این زمینه می‌دهد.

میزان تلفات زلزله احتمالی تهران، پیش‌بینی‌های انجام شده برای کاهش خسارت‌ها، اقدامات لازم برای بالا بردن آگاهی و آمادگی شهروندان در مواجهه با شرایط اضطراری از جمله موضوعات و سوالاتی است که در این قسمت از «بی واسطه» مطرح می‌شود.

برنامه «بی واسطه» به کارگردانی سیدمحمدعلی صدری‌نیا و اجرای محمد دلاوری هر هفته یکشنبه و سه‌شنبه ساعت ۱۸ از شبکه یک پخش می‌شود. همچنین بازپخش آن نیز پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۶ از شبکه افق است.

این برنامه در هر قسمت به سراغ موضوعات حساس و چالشی روز می‌رود و ابعاد مختلف آن را با حضور مسئولان مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

برنامه «بی واسطه» محصول سازمان اوج است که در استودیو بیست و دو تهیه و تولید شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۸۲۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان