//
کدخبر: ۴۲۶۹۲۲ //
‍ مدیرکل مطالعات و مهندسی حمل و نقل شهرداری کرمانشاه مطرح کرد؛

تسهیل در تردد خودروها با مسدودسازی دوربرگردان حافظیه

مدیرکل مطالعات و مهندسی حمل و نقل شهرداری کرمانشاه گفت: مسدودسازی دور برگردان حافظیه در پی ایجاد تقاطع غیرهمسطح سپاه به لحاظ ترافیکی عملا منجر به تسهیل در تردد خودروها از جمله آمبولانس‌ها شده است.

تسهیل در تردد خودروها با مسدودسازی دوربرگردان حافظیه
به گزارش فرتاک نیوز،

 حسین محمدی، در خصوص اظهارت رئیس اورژانس پیش بیمارستانی درباره به خطر افتادن جان بیماران در پی مسدودسازی دوربرگردان حافظیه اظهار کرد: ایجاد تقاطع غیرهمسطح سپاه سبب شد آمبولانس‌های اورژانس برای خروج از بیمارستان و حرکت به سمت جنوب و شمال شهر با ترافیک میدان سپاه مواجه نشوند.

وی افزود: این در حالی است که پیش از این آمبولانس‌ها باید ترافیک میدان سپاه را پشت سر گذاشته، به سمت سه راه حافظیه می‌آمدند و سپس وارد بیمارستان می‌شدند.

مدیرکل مطالعات و مهندسی حمل و نقل شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: اکنون هیچ تداخل و ترافیکی در میدان سپاه برای آمبولانس‌ها نیست و به راحتی از روگذر استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: این آمبولانس‌ها پشت چراغ قرمز سه راه حافظیه نمی ایستند و بالاتر از این سه راه دور زده و به بیمارستان دسترسی پیدا می‌کنند لذا تأخیر نسبت به قبل بسیار کمتر شده است.

این مسئول تأکید کرد: اگر به لحاظ ترافیکی بررسی کنیم وضعیت نسبت به قبل بهبود پیدا کرده فقط باید مسافت کوتاهی را به سمت جنوب حرکت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۹۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان