//
کدخبر: ۴۲۶۴۰۶ //

رشد ۶۱ درصدی صادرات کالاهای اظهاری گمرک خسروی

ناظرگمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه از رشد61 درصدی ارزش و افزایش 73درصدی وزن صادرات کالاهای اظهاری گمرک خسروی در شش ماهه نخست سالجاری خبر داد.

رشد 61 درصدی صادرات کالاهای اظهاری گمرک خسروی
به گزارش فرتاک نیوز،

علی اصغر عباس زاده،ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه بیان کرد:در شش ماهه نخست سال جاری 244 میلیون و 179 هزارو 621 دلار کالای صادراتی به وزن 604 هزارو 483 تن در گمرک خسروی اظهار و تشریفات گمرکی آن  توسط کارکنان این گمرک در کوتاه ترین زمان به انجام رسیده است.

 عباس زاده افزود:این میزان کالای صادراتی اظهاری در گمرک خسروی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزش رشد 61 درصدی و از حیث وزن افزایش 73 درصدی داشته است.

عباس زاده عمده کالاهای صادراتی اظهاری در گمرک خسروی را کلینکر سیمان،سنگ آهن،کاشی، سنگ مرمریت،محصولات پلاستیکی، ظروف یک بار مصرف،میوه و تره با و ..عنوان کرد.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه در ادامه میزان صادرات کالاهای دیگر گمرکات کشور را که از طریق این گمرک به خارج از کشور ارسال شده است را 131 میلیون و 171 هزارو 806 دلار کالا به وزن 334 هزارو 64 تن عنوان کرد.

وی عمده کالاهای صادراتی عبوری از این گمرک را کاشی و سرامیک، سیمان سفید،تخم مرغ ،کیک و بیسکویت، شیشه جام،لبنیات و.. عنوان کرد.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه در مجموع حجم کالاهای صادراتی اظهاری و عبوری از طریق گمرک خسروی در شش ماهه نخست سال جاری را 375 میلیون و 351 هزارو 428 دلار به وزن 938 هزارو 547 تن عنوان کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۴۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان