//
کدخبر: ۴۲۴۴۰۶ //

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه معارفه شد

طی حکمی از سوی شهردار کلانشهر کرمانشاه مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه منصوب و طی مراسمی با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرمانشاه معارفه شد.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه معارفه شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 «مهندس سیروس نظرآبادی» طی حکمی از سوی دکتر نادر نوروزی شهردار کرمانشاه به عنوان مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه منصوب و طی مراسمی با حضور دکتر مردافکن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرمانشاه معارفه شد.

در این مراسم دکتر کاوه مردافکن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اظهار داشت: مهندس حسن مرادی از پرسنل متخصص حوزه منابع انسانی بود که در مدت فعالیت در اداره کل سرمایه انسانی شهرداری خدمات خوبی به پرسنل ارائه کرد و از همین جا از زحمات ایشان کمال تشکر و سپاسگزاری را داریم.

وی افزود: مهندس نظرآبادی نیز که امروز به مدیرکلی سرمایه انسانی منصوب شد از متخصصین این حوزه است که سابقه فعالیت و حتی مدیریت در این حوزه را در کارنامه خود دارد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی تصریح کرد: انتظار می‌رود پرسنل زیرمجموعه این اداره با نهایت تعامل، مجموعه را به سمت پیشرفت حداکثری هدایت کنند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم به اولویت های کاری مجموعه سرمایه انسانی اشاره کنیم باید به تعیین تکلیف پرسنل بازیافت به عنوان اولویت این حوزه تاکید کرد.

دکتر مردافکن خاطرنشان کرد: تعاونی مسکن شهرداری و ایجاد تعامل بین این مجموعه با حوزه املاک و شهرسازی از دیگر مواردی است که باید مد نظر حوزه سرمایه انسانی باشد.

در ادامه مهندس سیروس نظرآبادی با تشکر از اقدامات انجام شده در گذشته اظهار داشت:اهم وظایف اداره کل سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه خدمت به پرسنل شهرداری است.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که بار دیگر سعادت خدمت به پرسنل شهرداری کلانشهر کرمانشاه به بنده عطا شده است و امیدوارم از این آزمون سربلند بیرون بیایم.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: نهایت تلاش خود و مجموعه سرمایه انسانی شهرداری را برای خدمت رسانی شایسته به پرسنل بکار خواهیم گرفت و از همه ظرفیت های موجود برای پیشبرد اهداف استفاده خواهیم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۴۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان