//
کدخبر: ۴۲۴۲۸۵ //
شهردار کرمانشاه مطرح کرد؛

تهیه بسته‌های تشویقی برای احداث ساختمان در بافت فرسوده

شهردار کرمانشاه گفت: بسته‌های تشویقی برای افرادی که در محلات دارای بافت فرسوده ساخت و ساز انجام می‌دهند اختصاص داده می‌شود.

 
تهیه بسته‌های تشویقی برای احداث ساختمان در بافت فرسوده
به گزارش فرتاک نیوز،

نادر نوروزی ظهر امروز (دوشنبه سوم مهر ماه) در جلسه ستاد باز آفرینی شهری که در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه با حضور استاندار و سایر اعضا برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه شورای مسکن امروز مطالب خوبی در خصوص بافت فرسوده و بافت ناکارآمد شهری مطرح شد.

وی افزود: بسته‌های تشویقی مناسبی برای افرادی که بخواهند در این محلات ساخت و ساز انجام دهند تهیه شده و علاوه بر افزایش طبقات و تخفیفی که به آن‌ها داده می‌شود، می‌توانند تسهیلاتی را از بانک‌ها اخذ کنند.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: مجموع این‌ها به ساخت و ساز در مناطق بافت فرسوده و بحث ناکارآمدی شهری کمک می‌کند و امید است بتوانیم این بافت فرسوده را بهبود ببخشیم.

وی اذعان کرد: مهمترین نکته در مورد تسهیلاتی است که بانک‌ها باید اعطا کنند همانطور که در جلسه اشاره شد بانک به افراد تسهیلات بلامانع پرداخت می‌کند.

این مقام مسئول ابراز کرد: نمی‌توان به صورت بلامانع وام پرداخت کرد زیرا اختلاس محسوب می‌شود و خواهشی که از شورای مسکن داریم این است که اجازه اهدا تسهیلات بانک به شهرداری را صادر کنند، ضمن اینکه به تخلفات نیز رسیدگی کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع:
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۲۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان