//
کدخبر: ۴۱۸۲۶۹ //

آمادگی پذیرش روزانه ۱۰۰ هزار زائر در خسروی را داریم

فرمانده انتظامی استان با اشاره به فراهم شدن زیرساخت های لازم در پایانه مرزی خسروی، گفت: با توجه به شرایط ایجاد شده و اهتمام همه مسئولان آمادگی پذیرش 100 هزار زائر در روز را داریم.

آمادگی پذیرش روزانه 100 هزار زائر در خسروی را داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "مهدی حاجیان" در قرارگاه اربعین انتظامی استان که با حضور سردار ساجدی نیا معاون عملیات فراجا در مرز خسروی برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون 13 جلسه برگزار کرده ایم که حاصل آن 109 مصوبه بوده است، مصوباتی که 95 درصد آن ها اجرایی و 5 درصد مابقی هم در حال انجام است.

وی تصریح کرد: همچنین 16 مصوبه از فراجا به کرمانشاه ابلاغ شده که همه آن ها انجام گرفته و کاملا برای میزبانی و پذیرایی از زائران اربعین آمادگی داریم.

سردار حاجیان افزود: در حال حاضر 58 گیت فعال در پایانه خسروی برای ورود و و خروج زائران وجود دارد و پیش بینی های لازم برای افزایش این گیت ها تا 100 عدد هم صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به فراهم شدن زیرساخت های لازم در پایانه مرزی خسروی گفت: با همدلی و هم افزایی خوبی که میان مسئولان وجود دارد و شرایطی که فراهم شده این آمادگی را داریم که روزانه پذیرای 100 هزار زائر هم باشیم.

وی یکی دیگر از اقدامات مهم صورت گرفته را شناسایی 6 نقطه حادثه خیر در محورهای محل تردد زائران اربعین عنوان کرد و افزود: از این تعداد تاکنون 5 نقطه اصلاح شده و کار اصلاح نقطه ششم هم در حال انجام است تا ان شاالله با همکاری خوبی که خود مردم و رانندگان دارند شاهد کاهش تلفات و تصادفات جاده ای باشیم.

سردار حاجیان به فعال کردن پایش تصویری از کنگاور تا مرز خسروی هم اشاره کرد و گفت: مقرر شده پارکینگ ها نامگذاری و دوربین های مدار بسته برای ان ها نصب شود تا هم زائران راحت تر بتوانند خودروهای خود را هنگام برگشت پیدا کنند و هم از مسائلی نظیر سرقت جلوگیری شود.

وی در پاین و با اشاره به مشخص شدن وظایف همه مسئولان، از دادن اختیارات کامل به فرماندهان شهرستان های استان برای مدیریت سفر زائران اربعین خبر داد و گفت: همه دست به دست یکدیگر خواهیم داد تا بهترین خدمات را به زوار ارائه و شرایطی فراهم کنیم تا آن ها با خیالی آسوده به سفر معنوی اربعین مشرف شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع:
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۸۲۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان