//
کدخبر: ۴۱۱۵۴۲ //

کشف ۳۲ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه در کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف 32 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه در شهر کرمانشاه که در نقاط مختلف کشور به سرقت رفته بودند خبر داد و گفت: در این راستا 2 نفر هم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف 32 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "علی کرمی" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی مبنی بر فعالیت 2 نفر از مغازه داران پاساژ کیش شهر کرمانشاه در زمینه خرید و فروش گوشی های تلفن همراه مسروقه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مغازه های فوق شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن ها اقدام کردند.

سرهنگ کرمی تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته 32 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه که در شهرهای مختلف کشور از جمله تهران، قم، قزوین و کرمانشاه به سرقت رفته بود، کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه یادآوری کرد: صاحبان این مغازه ها، با خرید گوشی های تلفن همراه مسروقه اقدام به تغییر سریال آن ها کرده و با قیمتی پائین تر می فروختند.

وی در پایان از دستگیری هر 2 نفر آن ها و معرفی به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: تاکنون 18 نفر از افراد مالباخته شناسایی و گوشی هایشان به آن ها بازگردانده شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۱۵۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان