//
کدخبر: ۲۹۸۵۷۴ //

‍ کشف ۲۲ عدد گوشی تلفن همراه مسروقه در کرمانشاه/انهدام باند سرقت و پلمب ۳ مغازه

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف 22 عدد گوشی تلفن همراه مسروقه در شهر کرمانشاه به ارزش حدود 2 میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد.

‍ کشف ۲۲ عدد گوشی تلفن همراه مسروقه در کرمانشاه/انهدام باند سرقت و پلمب ۳ مغازه

سرهنگ "پرویز نظری" اظهار داشت: کاراگاهان پلیس آگاهی استان پس از اطلاع از نگهداری و خرید و فروش گوشی های مسروقه در برخی موبایل فروشی های کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در جریان بازرسی از 4 واحد صنفی 22 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به حدود 2 میلیارد و 200 میلیون ریال می رسید کشف شد.

سرهنگ نظری خاطرنشان کرد: کاراگاهان در گام بعدی و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی اعضای یک باند زورگیری و مویابل قاپی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

به گزارش فرتاک نیوز، رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه تحقیقات از اعضای باند زورگیر و موبایل قاپ ادامه دارد، گفت: تاکنون مالکان 12 دستگاه گوشی مسروقه شناسایی و تلفن همراهشان به آنها پس داده شده است.

  وی همچنین از دستگیری 4 نفر از افرادی که اقدام به خرید و فروش گوشی های سرقتی می کردند خبر داد و گفت: در این راستا 3 واحد صنفی نیز پلمب شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۵۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان