//
کدخبر: ۴۰۳۳۲۰ //

انتقاد فرماندار کرمانشاه از وضعیت پارکینگ‌های عمومی سطح شهر

سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: بسیاری از خانه های مخروبه در سطح شهر کرمانشاه به پارکینگ عمومی تبدیل شده اند که این وضعیت مورد قبول نیست.

انتقاد فرماندار کرمانشاه از وضعیت پارکینگ‌های عمومی سطح شهر
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا آمویی در نخستین جلسه هماهنگی ترافیک شهرستان کرمانشاه که در سالن شهید رجایی فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: جانمایی پارکینگ های عمومی باید براساس تقاضا باشد ولی ساخت پارکینگ عمومی در شهر کرمانشاه براساس تخریب خانه های قدیمی است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه براساس پیگیری از شهرداری کرمانشاه اغلب پارکینگ های عمومی بدون مجوز هستند بیان کرد: به دلیل نداشتن مجوز، نظارتی نیز بر فعالیت این پارکینگ ها وجود ندارد و هزینه های دریافتی آنها نیز چارچوب مشخصی نداشته که این موضوع سبب نارضایتی مردم شده است.

آمویی با اشاره به شرایط چندگانه برای صدور مجوز پارکینگ عمومی از سوی شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: اکنون مدیریت، نظارت و صدور مجوز پارکینگ های عمومی در شهر کرمانشاه به اتحادیه واگذار شده است و براین اساس معاونت ترافیک و سازمان مشاغل شهرداری نظارتی بر نحوه فعالیت این صنف ندارد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه برای ایجاد پارکینگ عمومی در مرحله نخست باید تغییر کاربری مکان آن انجام شود تاکید کرد: مردم از فعالیت پارکینگ های عمومی در سطح شهر کرمانشاه ناراضی هستند و براین اساس به دنبال تغییراتی در نحوه فعالیت و نظارت پارکینگ های عمومی هستیم.

آمویی با اشاره به پیگیری فرمانداری کرمانشاه برای ساماندهی پارکینگ های عمومی در شهر کرمانشاه بیان کرد: پس از ساماندهی وضعیت پارکینگ های عمومی در کرمانشاه ظرفیت، مدیریت، ساعت فعالیت، هزینه ها و... مشخص خواهد شد تا بخشی از مشکلات در این کلانشهر برطرف شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۳۳۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان