//
کدخبر: ۴۰۲۳۵۹ //

احداث ۳ "معبر" جدید در کرمانشاه/ ترافیک "میدان فردوسی" کم می‌شود

شهردار منطقه سه کرمانشاه از ساخت همزمان سه معبر اتصالی مهم در این منطقه از شهر خبر داد و افزود: این سه پروژه هم اکنون حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

احداث ۳ "معبر" جدید در کرمانشاه/ ترافیک "میدان فردوسی" کم می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 

شهرام عارف کیا درخصوص جزییات این پروژه ها اظهار داشت: اولین پروژه، معبر"سراب قنبر" است که سراب قنبر را به شهرک صادقیه متصل می کند.

وی افزود: این معبر به طول ۵۰۰ متر در یک باند ۱۵ متری به صورت رفت و برگشت احداث شده که از طریق پُل، اتصال سراب قنبر به شهرک صادقیه را ممکن می کند.

وی خاطرنشان کرد: احداث این پروژه موجب کاهش محسوس بار ترافیکی در محدوده میدان فردوسی می شود

عارف کیا یادآور شد: بسیاری از ترددهایی که از سمت میدان فردوسی صورت می‌گیرد به سمت سراب قنبر، زیباشهر، ژاندارمری و متخصصین است که با احداث این پروژه، تردد از این معبر جدید صورت گرفته و بار ترافیکی میدان فردوسی بصورت محسوسی کاهش می یابد.

وی به معبر دوم در حال ساخت اشاره کرد و افزود: این معبر جدید شهرک حضرت امام(ره) را به شهرک مهدیه(دره دراز) متصل خواهد کرد.

وی افزود: این معبر به طول هزار متر و دو باند ۱۰متری است که موجب می شود بار ترافیکی بلوار دولت آباد به صورت محسوسی کاهش یابد و نقش موثری در کاهش اتلاف وقت افراد و هزینه سوخت آنها در ترافیک خواهد داشت.

شهردار منطقه سه کرمانشاه در خصوص معبر سوم هم گفت: معبر سوم نیز معبری است که آرامستان بهشت زهرا(س) را به جعفرآباد  متصل می کند.

وی افزود: این معبر نیز به طول هزار متر، دارای دوباند ۱۰ متری رفت و برگشت است که در ادامه رینگ اتصالی بزرگراه حضرت امام(ره) به کیهانشهر و شهرک رسالت و بریموند است.

شهردار منطقه سه کرمانشاه با اشاره به شروع احداث این سه پروژه از ابتدای اردیبهشت ماه امسال، گفت: با پیگیری و حمایت شهردار در کوتاهترین زمان ممکن، این پروژه ها به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در حال حاضر این سه پروژه بطور میانگین حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

عارف کیا در تشریح اعتبارات این سه پروژه نیز گفت: برای احداث معبر سراب قنبر به شهرک صادقیه ۹ میلیارد تومان، معبر شهرک مهدیه به شهرک امام (ره) ۱۳.۵ میلیارد تومان و برای معبر اتصالی بهشت زهرا (س) به جعفرآباد(ملاحسینی) نیز ۱۷.۵ میلیارد تومان اعتبار لحاظ شده است.

منبع خبر: ایسنا

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۲۳۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان