//
کدخبر: ۳۹۹۵۹۶ //

کلاهبرداری ۱۳۷ میلیارد ریالی به بهانه تحویل خودرو با قیمت کارخانه در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از دستگیری مجرمی خبر داد که به بهانه تحویل خودرو به قیمت کارخانه از 18 نفر مبلغ 137 میلیارد و 40 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود.

کلاهبرداری 137 میلیارد ریالی به بهانه تحویل خودرو با قیمت کارخانه در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از اعلام شکایت چند نفر مبنی بر اینکه شخصی با معرفی خود به عنوان نماینده شرکت‌های خودروساز به آن‌ها وعده تحویل خودرو به قیمت کارخانه را داده و پس از اخذ مبالغ هنگفت، متواری شده است رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده کارآگاهان مشخص شد متهم پس از تحویل چند دستگاه خودرو به متقاضیان و جلب اعتماد شهروندان از 18 نفر مبلغ 137 میلیارد و 40 میلیون ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی کرمانشاه تصریح کرد: کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم در یکی از محلات شهر تهران شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار جاویدان افزود: متهم دستگیر شده پس از انتقال به کرمانشاه و در بازجویی های انجام شده به کلاهبرداری میلیاردی از شاکیان اعتراف کرد.

وی در پایان از تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی کلاهبردار دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۹۵۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان