//
کدخبر: ۳۹۹۰۳۳ //

افتتاح پروژه‌های عمرانی تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ابوذر با حضور فرمانده نیروی زمینی

پروژه‌های عمرانی تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ابوذر با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی افتتاح شد.

افتتاح پروژه‌های عمرانی تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ابوذر با حضور فرمانده نیروی زمینی
به گزارش فرتاک نیوز،

 

" امیر سرتیپ کیومرث حیدری" فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت :

ولی فقیه صراط مستقیم ما است و رفتار ما باید منبعث از این اعتقاد باشد.

وی در ادامه گفت: فرماندهی در نیروی زمینی بر  سه اصل ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته  سالاری بنا نهاده شده است و سی ویک طرح لبیک یا امام خامنه‌ای در نیروی زمینی بعنوان فروع فرماندهی پیش‌بینی شده است که اجرای آنها باید منتج به ارتقاء و حفظ آمادگی رزمی  یگان‌ها گردد.IMG_20230504_200239

حیدری در ادامه گفت:ما خادم و خدمتگزار کارکنان و خانواده‌ها هستیم ،و همواره  تاکید مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) بر حفظ منزلت کارکنان و خانواده‌های محترم  آنان است و در همین راستا یکی از اولویت‌های  مهم ما آرامش و آسایش خانواده‌ها است،که برای اجرای این برنامه بیش از نیمی از طرح‌های سی و یک گانه لبیک، بر این امر اختصاص داده شده است.

 فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: امروز در پادگان ابوذر با اقدامات مناسبی که انجام شده، از حالت کهنگی و جنگ زدگی درآمده است و سعی ما بر آنست که در مناطق محروم امکانات رفاهی و فرهنگی ورزشی را در جهت حفظ منزلت کارکنان و خانواده های آنان ایجاد کنیم.

 گفتنی است؛ با حضور امیرسرتیپ حیدری مجموعه‌های فرهنگی،رفاهی، ورزشی، استخر شهدای پادگان ابوذر ، پارک بانوان ،یادمان شهدای ابوذر، وضوخانه و حمام و ستاد گردان‌ها افتتاح شد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۹۰۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان