//
کدخبر: ۳۹۴۷۱۹ //
دادستان کرمانشاه خبر داد؛

انجام ۲۵۲ فقره بازرسی از ضابطین دستگاه قضایی استان کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از انجام ۲۵۲ فقره بازدید نظارتی و بازرسی از ضابطین دستگاه قضایی استان طی سال گذشته خبرداد.



 انجام ۲۵۲ فقره بازرسی از ضابطین دستگاه قضایی استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 

شهرام کرمی در جمع خبرنگاران، بااشاره به نظارت های صورت گرفته بر فعالیت دادسراها، قضات و ضابطین دستگاه قضایی در استان، اظهار کرد: طی سال گذشته حسب ماده ۲۷ قانون آیین دادرسی کیفری، نظارت هایی بر فعالیت دادسرا، مقامات قضایی و قضات در سطح استان صورت گرفت تا حسن اجرای آراء کیفری تحقق پیدا کند. 

وی تصریح کرد: براین اساس طی این مدت ۳۸ فقره بازدید نظارتی و بازرسی از فعالیت تمامی دادسرا ها و حوزه قضایی بخش های تابعه استان کرمانشاه انجام گرفت. 

دادستان کرمانشاه ادامه داد: در جریان بازرسی های صورت گرفته ضمن دیدار با قضات دادسرا ها و حوزه های قضایی، بخش عملکرد قضایی مورد ارزیابی قرار گرفت. 

وی تاکید کرد: همچنین طی بازرسی عمومی از تمامی حوزه های قضایی در سطح استان مشکلات معایب و محاسن این مراکز احصاء و گزارش آن به دادستان کل کشور ارایه شد. 

کرمی در ادامه از بازرسی ها و بازدیدهای نظارتی صورت گرفته از ضابطین عام و خاص دستگاه قضایی در شهرستان کرمانشاه هم خبرداد و افزود: در سطح شهرستان کرمانشاه ۴۲ مرجع ضابطین قضایی وجود دارد که طبق قانون هر دوماه یک بار به شکل منظم مورد بازرسی قرار می گیرند. 

وی تعداد بازرسی های صورت گرفته از این مراجع را هم ۲۵۲ مورد اعلام کرد و افزود: در جریان بازرسی ها صورت گرفته عملکرد ضابطین از حیث کمّی و کیفی مورد ارزیابی قرار گرفت. 

دادستان کرمانشاه متذکرشد: در این بازرسی ها، معایب و محاسن و نیازمندی ضابطین ارزیابی و به دادستان کل کشور منعکس شد. 

وی در ادامه در خصوص آموزش به ضابطین دستگاه قضایی در سال گذشته هم گفت: آموزش ضابطین در سال گذشته به شکل منظم و مستمر انجام شد و در سال جدید هم برابر برنامه ریزی از پیش تعیین شده بازرسی دقیق از عملکرد ضابطین و آموزش آنان به نحو جدی در دستور کار قرار گرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۴۷۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان