//
کدخبر: ۶۹۰۹۶ //

بخشش حکم قصاص قاتل در دماوند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از بخشش یک قاتل در این شهرستان توسط اولیا دم خبر داد و افزود: این قاتل ناخواسته و در پی یک مشاجره در سال 90 مرتکب قتل شده بود.

بخشش حکم قصاص قاتل در دماوند
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن ابراهیمی بسابی اظهار داشت: پرونده یک قتل ناخواسته ای که در پی یک مشاجره در دماوند رخ داده و قاتل با تحقیقات گسترده درسال ۹۰ شناسایی و دستگیر شده بود، در دستگاه قضایی مورد بررسی قرار گرفت وپرونده مراحل رسیدگی را طی کرد.

 

وی افزود: پس از نتیجه نهایی و قطعیت یافتن اجرای حکم توسط دیوان عالی کشور پرونده برای اجرای حکم به دادسرا نزد مرجع قضایی ارسال شد، تاحکم اجرا شود.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند افزود: از آن جایی که دین مبین اسلام و مذهب وشیعه  نظام مقدس اسلامی بر فرهنگ صلح وسازش تاکید دارد، در صدد آن بودیم که یک نفر را به آغوش خانواده بازگردانیم و به همین دلیل با تلاش دادسرای شهرستان دماوند، رضایت اولیا دم گرفته شد و قاتلی که در مرحله اجرای حکم قصاص قرارداشت، با اخذ رضایت از اجرای حکم قصاص رها شد.

 

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که قتل دارای جنبه عمومی است وصرفا به قصاص منتهی نمی شود، مجازات قاتل در حال اجرا است و قاتل در زندان به سرخواهد برد، تا ۵ سال زندان را سپری کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر فوری
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۹۰۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان