//
کدخبر: ۳۹۳۹۱۵ //
سرپرست فرمانداری کرمانشاه:

گستردگی وسعت شهر کرمانشاه کار جهادی و شبانه روزی می طلبد

گستردگی وسعت شهر کرمانشاه کار جهادی و شبانه روزی می طلبد

گستردگی وسعت شهر کرمانشاه کار جهادی و شبانه روزی می طلبد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا آمویی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه تودیع و معارفه فرماندار کرمانشاه که در ساختمان آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه ریزی شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امام رضا علیه السلام می‌فرمایند اندیشه در کار عبادت است و آنچه که در امور و فعالیت‌های اجرایی در سمت جدید رقم خواهد خورد ان شاءالله بر مبنای تفکر و اندیشه باشد.

وی با اشاره به کار ویژه فرمانداری در رسیدگی به مطالبات مردم از ادارات مختلف شهرستان، افزود: کار ویژه بنده نیز در حوزه فرمانداری خدمتگزاری برای مردم خواهد بود و نباید بگذاریم خواسته‌ها و مطالبات مردم به سمت استانداری روانه شود و باید بتوانیم نقش و جایگاه فرمانداری را در رسیدگی به امورات مردم به آن باز گردانیم.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه تصریح کرد: همشهریان کرمانشاهی اگر مطالبه‌ای دارند ابتدا از طریق فرمانداری اقدام کنند و اجرای دقیق تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری به عنوان یک سند بالادستی چراغ راهنمایی ما در خدمت رسانی به مردم باشد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در رسیدگی به امور مردم، عنوان کرد: تأمین رفاه و آسایش مردم کرمانشاه و حل مشکلات آنها ترجیح منافع مردم بر منافع گروه‌ها، افراد خاص، رضایت مردم و ارتباط صمیمی با مردم توجه به تحول اداری و رعایت تقوا و نگاه به مسئولیت به عنوان یک فرصت برای خدمت به مردم در دستور کار فرمانداری کرمانشاه قرار خواهد گرفت.

آمویی بر حفظ و حراست از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی با رعایت ضوابط و قوانین و الزام به اجرای واجبات و شرعیات تاکید کرد، و گفت: هیچگونه عقب نشینی از اصول و احکام دینی و ارزشهای سنتی نخواهیم نداشت.

وی اجرای دقیق قوانین با نگاه کارگشایی و گره گشایی برای عموم مردم را مهم خواند و گفت: فراهم آوردن زمینه همکاری و ایجاد هماهنگی بین فعالیت دستگاه‌های محلی و نهادهای انقلابی و شوراهای محلی در چارچوب قوانین و مقررات نکاتی است که باید مد نظر مدیران قرار گیرد.

آمویی بیان کرد: رضایتمندی شهروندان و اصل هماهنگی اساس پایداری نظام اجتماعی را رقم می‌زند و موفقیت ما هم در گرو این ایجاد هماهنگی است و از همه مدیران کرمانشاه همدلی و همراهی برای خدمت به مردم خواستاریم.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه تصریح کرد: اجرای کارها در کرمانشاه باید با هماهنگی دستگاه‌ها صورت گیرد و جزیره‌ای عمل کردن باید برچیده شود و بحث برنامه ریزی و سازماندهی و کنترل و نظارت و هدایت و راهبری مناسب با استفاده از تمام ظرفیت‌ها با توجه به ۲ نکته مهم یکی گستردگی خیمه فرمانداری کرمانشاه و وسعت تمام شهر کرمانشاه، در مرکز شهر و در دورترین نقطه کرمانشاه باید مورد توجه قرار گیرد.

آمویی اقدامات جهادی و شبانه روزی را لازمه پیشبرد امور کرمانشاه عنوان کرد و گفت: در محضر شهدای گرانقدر و همرزمان شهیدم عهد می بندم که ان‌شاءالله آسایش و آرامش خودم را فدای آسایش و آرامش مردم کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۳۹۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان