//
کدخبر: ۳۱۵۱۷۱ //
‍ معاون‌ شهردار کرمانشاه:

دیوارهای کرمانشاه منقش به تصاویر شهدا می شوند

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: دیوارهایی که در سطح شهر کرمانشاه خالی از نقش و تصویر هستند شناسایی شده و قصد داریم تصویر شهدای مدافع حرم را برروی آنان منقش کنیم.


دیوارهای کرمانشاه منقش به تصاویر شهدا می شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

خسرو عیسائیان اظهار داشت: شهرداری کرمانشاه از مشارکت مردم فهیم که علی رغم تمامی مشکلات و تبلیغات ضدانقلاب علیه نظام با حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر نشان دادند که پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند تشکر می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم تا ساعت پایانی در انتخابات حضوری حداکثری داشتند افزود: پس از پایان روند برگزاری انتخابات، مجموعه همکاران ما در معاونت خدمات شهری و مناطق هشت گانه شهرداری کرمانشاه، بصورت جهادی از ساعت دو بامداد و در کمتر از 5 ساعت تمامی شهر را از پوسترها، بنرها و نوشته های تبلیغاتی کاندیدای محترم انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر کرمانشاه را پاکسازی کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه ضمن تقدیر از مجموعه همکاران در شهرداری تصریح کرد: مردم وقتی صبح بیدار شدند، شهری زیبا و پاک را دیدند که این اقدامات وظیفه ذاتی مجموعه شهرداری است چراکه مردم حق دارند شهری زیبا داشته باشند.

عیسائیان بیان کرد: طی برنامه ریزی های صورت گرفته، دیوارهای که در سطح شهر کرمانشاه خالی از نقش و تصویر هستند شناسایی شده و قصد داریم تصویر شهدای مدافع حرم را برروی آنان درج کنیم.

وی در پایان گفت: آرامش کنونی حاکم بر کشور حاصل خون شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، مدافع حرم و سلامت است که شهرداری کرمانشاه تکریم شهدا و خانواده آنان را وظیفه خود می‌داند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۱۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان