//
کدخبر: ۳۹۲۹۲۸ //
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد؛

توزیع حدود ۱۸۰۰ تن کالای اساسی و تولیدات کارخانجات استان کرمانشاه در نمایشگاه‌های تنظیم بازار

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از توزیع حدود ۱۸۰۰ تن کالای اساسی و تولیدات کارخانجات استان در نمایشگاه‌های تنظیم بازار خبر داد.

توزیع حدود ۱۸۰۰ تن کالای اساسی و تولیدات کارخانجات استان کرمانشاه در نمایشگاه‌های تنظیم بازار
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس علی چاله‌چاله با ارائه گزارشی از توزیع کالاهای اساسی و تولیدات کارخانجات استان در نمایشگاه های تنظیم بازار استان کرمانشاه گفت؛ از اول اسفندماه ۱۴۰۱ لغایت ۷ فروردین ۱۴۰۲ در مجموع نزدیک به هزار و ۸۰۰ تن کالا در نمایشگاه ها و غرفه‌های تنظیم بازار استان کرمانشاه توزیع شده است.
چاله چاله ضمن اشاره به برگزاری نمایشگاه‌ها و غرفه‌های تنظیم بازار استان افزود؛در نمایشگاه اول تنظیم بازار که از اول اسفند الی ۱۲ اسفندماه در پارک شاهد و تنها در شهرستان کرمانشاه برپا شد، در مجموع ۴۰۵ تن کالای اساسی و تنظیم بازار و در دومین مقطع برپایی نمایشگاه ها که در سراسر استان برپا گردید در ۲۱ نمایشگاه و غرفه تنظیم بازار که از ۱۵ اسفندماه لغایت ۷ فروردین ماه در جریان است در مجموع بیش از هزار و ۳۸۵ تن کالای اساسی و تولیدات کارخانجات استان در غرفه های مذکور توزیع شده است.
وی در ادامه گفت؛ از مجموع هزار و ۳۸۵ تن کالای توزیعی در تاریخ ذکر شده ۸۹۲ تن آن مربوط به شهر کرمانشاه و ۴۹۳ تن دیگر نیز مختص به شهرستانهای استان می باشد.
مهندس چاله‌چاله کالاهای اساسی توزیع شده را شامل برنج هندی و تایلندی، شکر، مرغ‌منجمد،گوشت‌‌قرمز‌منجمد وگوشت گرم گاوی و گوسفندی برشمرد و گفت؛ کالاهای غیر اساسی نیز شامل اقلامی مانند رب، روغن، تخم‌مرغ، شکر،خرما،لبنیات،میوه و شوینده‌ها و ... عمدتا از تولیدات کارخانجات استان بوده که ۵۴۰ تن از کالاهای توزیع شده را شامل می‌شود.
چاله چاله با برشمردن اهمیت برپایی نمایشگاه‌های تنظیم بازار و سهم این نمایشگاه ها در آرامش بازار و کنترل قیمت‌ها گفت؛ برپایی این نمایشگاه‌ها سهم بسزایی در آرامش بازار داشت و با توجه به استقبال مناسب هم استانی‌های عزیز تصمیم داریم فعالیت نمایشگاه‌ها و غرفههای تنظیم بازار استان تا پایان ماه مبارک رمضان تداوم یابد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۲۹۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان