//
کدخبر: ۳۹۱۴۰۰ //
استاندار کرمانشاه:

فرصت‌های از دست رفته با کار مجاهدانه و عالمانه جبران می‌شود

استاندار کرمانشاه در آیین افتتاح و بهره‌برداری از بلوار پیامبر اعظم(ص) گفت:فرصت‌های از دست رفته با کار مجاهدانه و عالمانه جبران می‌شود.

فرصت‌های از دست رفته با کار مجاهدانه و عالمانه جبران می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

"محمد‌طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در آیین افتتاح و بهره‌برداری از بلوار پیامبر اعظم(ص)که امروز (۲۸اسفند‌ماه) با حضور شهردار و معاونین شهرداری کرمانشاه و اعضای شورای شهر برگزار شد اظهار کرد: در مدت کوتاه مسئولیتم برای خدمتگزاری به مردم تلاش کرده‌ام و با همکاری مسئولین استانی بر کلید‌واژه کارگشایی تمرکز داشته‌ایم که از مصادیق آن می‌توان به افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه نام برد.

وی از پروژه قطار شهری به عنوان خاطره‌ای تلخ برای مردم کرمانشاه یاد کرد و افزود: این پروژه سالها قبل می‌توانست به نتیجه برسد اما انجام نشد.

صحرایی گفت: با انجام کار مجاهدانه و عالمانه می‌توان فرصت‌های از دست رفته را جبران کرد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه این استان در کنار انبوهی از مسائل و مشکلات دارای ظرفیت‌‌‌های بیشماری است که مغفول مانده نیز گفت: اجرای این پروژه توسط شهرداری در مدت ۶۰ روز فقط کار عمرانی و خدمت به مردم کرمانشاه نیست بلکه جلو‌ه‌ای از استان به محوریت کرمانشاه در غرب کشور است.

وی شهر زیبا را زمینه‌ساز ایجاد اشتغال و توسعه صنعت، گردشگری،کشاورزی و... عنوان کرد و افزود: امیدواریم این کارهای عالمانه و مجاهدانه ادامه یابد تا زندگی مطلوب و در شان مردم استان را مهیا نماییم.

گفتنی است؛ استاندار کرمانشاه با همراهی شهردار و معاونین شهرداری کرمانشاه امروز از آغاز ریل‌گذاری فاز اول قطار شهری کرمانشاه، پروژه پارک سوار تقاطع شهید سلیمانی، و پیاده راه بلوار سراب قنبر نیز بازدید کردند.

خبرنگار:طیبه‌دولت‌آبادی

 

 
 
 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۱۴۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان