//
کدخبر: ۳۹۰۴۲۲ //
معاون راهداری کرمانشاه خبر داد؛

جابجایی ۸ میلیون تن کالا از استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور

- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از جابجایی ۸ میلیون تن کالا از استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور خبر داد.

جابجایی ۸ میلیون تن کالا از استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد احمدی در گفتگو اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هشت میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل باری استان کرمانشاه جابه‌جا شده است.

️وی افزود: بیشترین حمل و نقل کالا با یک میلیون و ۵۲۰ هزار تن مربوط به سیمان است که به اقصی نقاط کشور و پایانه‌های مرزی به صورت کیسه‌ای و فله‌ای جابه جا می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: در ۱۱ ماهه سال جاری شهرستان کرمانشاه با جابجایی پنج میلیون و ۲۵۳ هزار تن کالا بیشترین حمل و نقل تناژ را در بین شهرستان‌های استان دارد.

احمدی با اشاره به حواله‌های صادره، گفت: تعداد حواله‌های صادر شده طی ۱۱ ماه سال‌جاری ۵۳۶ هزار نسخه و تعداد بارنامه‌های صادره ۵۲۹ هزار نسخه است.

وی ادامه داد: عمده کالاهای جابجا شده در استان شامل ده کالای: سیمان (کیسه‌ای و فله‌ای)، کلینگر، چغندرقند، گازوئیل، کنجاله، مازوت، سنگ سنگبری، پلی اتیلن و خاک معدنی است.

احمدی در پایان افزود: رسیدگی به تخلفات ماده ۱۱ رانندگان ۲۵۸ مورد، تخلف کمیسیون ماده ۱۲؛ رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کالا ۱۱۲ مورد و اعمال قانون و غیر فعال کردن کارت هوشمند ۱۴۰ مورد ناوگان دارای اضافه تناژ و فاقد بارنامه خبر داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۴۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان