//
کدخبر: ۳۹۰۴۱۸ //

علت افت فشار آب در برخی از مناطق کرمانشاه چیست؟

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: چند مورد شکستگی‌هایی در خطوط اصلی انتقال آب و همچنین خانه‌تکانی و افزایش مصرف، علت افت فشار آب این روزها در برخی از مناطق شهر کرمانشاه است.

علت افت فشار آب در برخی از مناطق کرمانشاه چیست؟
به گزارش فرتاک نیوز،

دتی است که خبرهایی مبنی بر افت فشار و یا قطعی آب از برخی از محلات کرمانشاه شنیده می‌شود که رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در پاسخ به علت این موضوع، اظهار کرد: در اسفندماه شکستگی‌هایی در خطوط اصلی و انتقال شهر داشتیم که سبب قطعی و افت فشار در برخی از محلات کرمانشاه شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شبکه آب یک جریان پیچیده دارد، بعد از اینکه جریان آب دچار مشکلاتی می‌شود تا چند روزی که شبکه به حالت نرمال خود برسد این مسئله برای برخی از محلات به خصوص نواحی مرتفع ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه افزود: علاوه بر این شکستگی‌ها؛ در اسفندماه براساس تجربیات سنوات گذشته و مراسم خانه‌تکانی؛ مصرف به بیش از الگوی مصرف رسیده که این اضافه مصرف سبب می‌شود در برخی از محلات با افت فشار مواجه شویم.

وی تصریح کرد: افت فشار را معمولا در روزهای پایانی سال داریم، به خصوص در ۲۹ اسفندماه هر سال برخی از محلات با مشکلاتی مواجه می‌شوند.

داودی اضافه کرد: در حال حاضر در شهر کرمانشاه ۵۰ درصد کمبود مخازن ذخیره داریم که باید ساخته شود و متولی امر هم شرکت آب منطقه‌ای است که هم‌اکنون در چند نقطه در حال احداث مخزن هستند.

*قطعی و افت فشار آب در نقاطی از شهر کرمانشاه

وی اضافه کرد: امروز هم محله‌های؛ خیابان اشک تلخ، خیابان جلیلی، خیابان وزیری، سه‌راه نواب صفوی، خیابان رشیدی، خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، تازه‌آباد، چوب فروش‌ها، مجتمع‌های اداره برق، جم‌خانه، قسمت‌های از خیابان مدرس و جعفرآباد، در راستای تعمیرات شبکه توزیع (تعویض شیر قطع و وصل) واقع در خیابان شهید واحدی درب درمانگاه از ساعت ۱۳ لغایت ۱۸ عصر به مدت ۵ ساعت (طبق هماهنگی با رئیس اداره اجراییات شهر کرمانشاه) با قطعی یا افت فشار آب مواجه خواهند شد، البته با توجه به طولانی بودن زمان تعمیرات احتمال تنش در شبکه محلات مذکور به مدت ۷۲ ساعت پس از تعمیرات دور از انتظار نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۴۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان