//
کدخبر: ۳۸۹۷۱۷ //

برگزاری نمایشگاه بهاره کرمانشاه ۲۲ تا ۲۷ اسفند

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه بهاره کرمانشاه از ۲۲ تا ۲۷ اسفند خبر داد.

برگزاری نمایشگاه بهاره کرمانشاه ۲۲ تا ۲۷ اسفند
به گزارش فرتاک نیوز،

بنفشه امامی‌نیا در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برنامه‌ریزی برای برپایی نمایشگاه بهاره در کرمانشاه، هدف از برپایی این نمایشگاه را عرضه کالاها با قیمت مناسب و بدون واسطه در آستانه ایام نوروز اعلام کرد.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۱۲۰ واحد برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند که امیدواریم تعداد غرفه‌ها به ۲۰۰ مورد افزایش یابد.

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه اولویت حضور در این نمایشگاه را با واحدهای تولیدی و کارخانجات خصوصا در عرصه تولید مواد غذایی اعلام کرد و افزود: واحدهای تولیدی و کالاهای تولید داخل استان در اولویت عرضه قرار دارند.

امامی‌نیا مواد غذایی، آجیل و خشکبار، شیرینی، پوشاک، کیف و کفش و ... را از جمله اقلامی دانست که در نمایشگاه عرضه خواهد شد و عنوان کرد: یک غرفه نیز برای کالاهای تنظیم بازار و اساسی با قیمت مصوب در نظر گرفته خواهد شد.

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه با تاکید بر اینکه همه کالاهایی که قرار است در نمایشگاه عرضه شود قیمت‌گذاری می‌شود، یادآور شد: بازرسی و نظارت بر قیمت کالاها در تمام ایام نمایشگاه انجام می‌شود.

به گفته امامی‌نیا، کیفیت کالاهایی که در نمایشگاه عرضه می‌شود نیز مد نظر قرار دارد و از ورود کالاهای بی کیفیت به نمایشگاه جلوگیری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: قرار است کالاها با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف در نمایشگاه عرضه شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۹۷۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان