//
کدخبر: ۳۸۹۵۶۷ //

جزئیات محدودیت ترافیکی مسجد جمکران

رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص محدودیت ها و طرح های ترافیکی نیمه شعبان در شهر مقدس قم و مسجد جمکران گفت: پلیس راهور تمام تلاش خود را می کند تا در روز نیمه شعبان شاهد یک ترافیک روان و بدون حادثه باشد.

جزئیات محدودیت ترافیکی مسجد جمکران
به گزارش فرتاک نیوز،

رییس پلیس راهور فراجا در ادامه با اشاره به همکاری های خوبی که بین پلیس راهور و ارگانهای مربوطه در حوزه ترافیک شهر قم به وجود آمده افزود: پیش بینی ما این است که در روز ولادت حضرت مهدی(عج)در شهر قم میزبان دومیلیون و پانصد هزار زائر از شهرهای مختلف به این مکان مقدس هستیم.

سردار هادیانفر با تاکیید بر لزوم اسکورت کاروان های حامل زائرین که با وسایل نقلیه عمومی از شهرهایی مانند تهران،اصفهان و استان مرکزی وارد شهر قم می شوند خاطر نشان کرد: در محدوده حرم حضرت معصومه(ص) و مسجد جمکران تمهیدات ترافیکی برای استفاده از پارکینک های عمومی، محل اسکان مسافرین و شرایط روان سازی ترافیک را پیش بینی کرده و لذا آنچه که برای پلیس راهور اهمیت بالایی دارد این است که زائرین در صحت و سلامت کامل به شهرهای خود بازکردند.

ریس پلیس راهور فراجا در پایان تصریح کرد؛ امیدوارم امسال شاهد همکاری خوبی میان مردم و پلیس راهور باشیم و تا بتوانیم این مراسم باشکوه مذهبی را به درستی مدیریت کرده و شاهد یک ترافیک روان در تمامی سطوح معابر شهر قم و مسجد مقدس جمکران باشیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۹۵۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان