//
کدخبر: ۳۸۸۵۸۸ //

مدارس کرمانشاه، میزبان میهمانان نوروزی

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آماده شدن مدارس کرمانشاه در تمامی شهرستان‌های استان برای اسکان میهمانان نوروزی خبر داد.


مدارس کرمانشاه، میزبان میهمانان نوروزی
به گزارش فرتاک نیوز،

فردین یاوری در گفت و گویی، با اشاره به برنامه‌ریزی برای اسکان میهمانان نوروزی در مدارس و خوابگاه‌های آموزش و پرورش در استان کرمانشاه، افزود: در مجموع ۸۶۳ اتاق در ۱۰۷ مرکز از جمله مدارس و دو خانه‌ معلم شهر کرمانشاه آماده اسکان میهمانان نوروزی می‌شوند که از این تعداد ۶۰۰ اتاق در شهر کرمانشاه و ۲۶۳ اتاق در شهرستان‌ها واقع است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: اتاق‌های پیش‌بینی شده برای اسکان مسافران در سه رده شامل ۶۹ اتاق رده ویژه که دارای تخت، یخچال، تلویزیون و آشپزخانه  بوده، ۴۸۸ اتاق رده "الف" که دارای همه امکانات رده ویژه به غیر از تخت بوده و ۲۴۹ اتاق رده "ب" که شامل یخچال و تلویزیون مشترک تقسیم بندی شده است، می‌باشند.

یاوری با بیان اینکه دو خانه معلم شهر کرمانشاه نیز با ۵۷ اتاق آماده اسکان میهمانان نوروزی شده، گفت: در تلاشیم تا خانه معلم شماره سه شهر کرمانشاه را هم که ۳۲ اتاق دارد و در محدوده طاق بستان واقع شده، برای استفاده میهمانان نوروزی تجهیز کنیم.

وی با بیان اینکه اقامتگاه‌های آموزش و پرورش ظرفیت اسکان ۴۳۰۰ نفر در روز را در ایام نوروز دارند، گفت: در صورت استقبال بیشتر مردم امکان افزایش ظرفیت به صورت محدود وجود دارد.

 یاوری با بیان اینکه اماکن اقامتی آموزش و پرورش شامل خانه‌های معلم و کلاس‌های درس با اولویت فرهنگیان در اختیار دیگر اقشار نیز قرار می‌گیرند، گفت: زمان آغاز استفاده از این اماکن رفاهی بعد از تعطیلی مدارس و به صورت کشوری اعلام خواهد شد.

یاوری ادامه داد: متقاضیان اسکان در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش از ۲۰ اسفند می‌توانند برای ثبت نام اینترنتی اسکان نوروزی به سامانه اسکان میهمانان فرهنگی به نشانی https://eskan.medu.ir/Site/eskanmeduir/ مراجعه و نسبت به ثبت نام و رزرو اینترنتی محل اسکان خود اقدام کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۸۵۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان