//
کدخبر: ۳۸۷۵۴۲ //
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه:

نوجوانان مناطق کم برخوردار کرمانشاه در طرح «هاتف» حمایت می‌شوند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: نوجوانان مناطق کم برخوردار کرمانشاه در طرح «هاتف» حمایت می‌شوند.

نوجوانان مناطق کم برخوردار کرمانشاه در طرح «هاتف» حمایت می‌شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

علی شعبانی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی و سلامت زنان و خانواده استان کرمانشاه که با حضور اعضا در محل سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: سلامت و تندرستی مردم اولویت اول کاری ما است و همه دستگاه‌ها باید در این زمینه به منظور ارتقای سلامتی مردم نقش آفرین باشند.

وی با اشاره به ارائه گزارش طرح فرهنگی و تربیتی هاتف (ویژه کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار شهری و روستایی) از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه این طرح را مهم و قابل توجه عنوان کرد و گفت: این کانون تنها مجموعه تخصصی کودکان است و ما از برنامه‌های آن به صورت ویژه برای رشد فکری کودکان حمایت خواهیم کرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: کانون پرورش فکری و کودکان هر برنامه و طرح مؤثری که برای کودکان داشته باشد با جدیت حمایت خواهیم کرد.

شعبانی بیان کرد: یکی از برنامه‌های کانون ترویج کتابخوانی در مناطق محروم و روستاها است که این تلاش‌ها برای رشد فکری کودکان و نوجوانان در این مناطق ارزشمند است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۷۵۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان