//
کدخبر: ۳۸۷۵۳۰ //

ساماندهی معتادان متجاهر در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برای ساماندهی معتادان متجاهر استان به یک بسیج عمومی و همدلی بزرگ مردمی نیاز داریم.

ساماندهی معتادان متجاهر در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد طیب صحرایی امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که با هدف بررسی زوایای مختلف «طرح جامع ساماندهی معتادان متجاهر استان» برگزار شد، اظهار داشت: وقتی در مورد معتادین متجاهر صحبت می‌کنیم یعنی در مورد انسان‌هایی صحبت می‌کنیم که هم برای ما و هم برای خانواده‌هایشان عزیز و محترم هستند و همه ما در برابر این افراد، وظیفه مند و مسئول هستیم.

وی این جلسه را به لحاظ محتوایی، مهم برای جامعه تأثیرگذار عنوان کرد و افزود: یکی از اولویت‌های کاری مهم ما ایجاد اشتغال، تولید و سرمایه‌گذاری و همچنین کمک به بسترسازی برای جذب گردشگر است که در این زمینه، ساماندهی معتادان متجاهر علاوه بر اینکه یک وظیفه اخلاقی است، می‌تواند به تولید و رونق اقتصادی در استان کمک کند.

صحرایی گفت: بخشی از معتادان متجاهر دارای تحصیلات دانشگاهی هستند و می‌توانند در بخش‌های مختلف استان اثرگذار باشند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اقدامات گذشته برای ساماندهی معتادان متجاهر افزود: در گذشته به واسطه اینکه کار مقطعی و کوتاه‌مدت و غیرجامع انجام شده، به نتیجه دلخواه نرسیده اما پس از یک کار کارشناسی گسترده، قصد داریم برنامه‌ای جامع را با در نظر گرفتن ابعاد مختلف موضوع و با مشارکت ظرفیت‌های همه دستگاه‌های مربوطه اجرایی کنیم.

رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با بیان اینکه کار ساماندهی معتادان متجاهر به هیچ عنوان مقطعی نخواهد بود بلکه یک فرآیند طولانی است که باید دنبال شود عنوان کرد: از هر ظرفیت و امکانی در استان و حتی خارج از استان برای ساماندهی مطلوب و منطقی این افراد استفاده خواهیم کرد و باید کاری در این زمینه در استان انجام شود که به عنوان الگو در سطح کشور مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برای ساماندهی متعادان متجاهر استان به یک بسیج عمومی و همدلی بزرگ مردمی نیاز داریم، گفت: راز موفقیت طرح جامع ساماندهی معتادان متجاهر استان این است که این طرح به صورت مردمی و با مشارکت و حضور خیران، گروه های جهادی، تشکل‌های مردم نهاد، فعالان اقتصادی، هنرمندان، ورزشکاران و غیره اجرایی شود.

استاندار کرمانشاه از ضرورت مشارکت رسانه‌ها و آموزش و پرورش استان در اجرا و پیشبرد طرح سخن گفت و افزود: برای موفقیت طرح ساماندهی به همراهی و همکاری همه رسانه ها و فعالان رسانه ای و نیز آموزش و پرروش استان برای تبیین، آموزش، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی نیاز است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۷۵۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان