//
کدخبر: ۳۷۹۶۵۹ //
در ارزیابی عملکرد مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها؛

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به عنوان مدیرکل برتر کشور انتخاب شد

سلمان محمدی در ارزیابی عملکرد مدیران کل آموزش‌و‌پرورش سراسرکشور به عنوان مدیرکل برتر انتخاب شد.


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به عنوان مدیرکل برتر کشور انتخاب شد
به گزارش فرتاک نیوز،

در حاشیه نشست اجرایی‌سازی تفاهم‌نامه همکاری مشترک وزارت آموزش‌وپرورش با جمعیت هلال‌احمر که در اردوگاه شهید باهنر و با حضور مدیران کل ستادی و استانی جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش برگزار شد، یوسف نوری ارزیابی درست، منطقی و کارشناسی‌شده را در شناخت آسیب‌ها و معضلات جامعه و انتخاب مدیران کارآمد برای استان در حوزه نظام تعلیم و تربیت بسیار مهم برشمرد و اظهارداشت: ارزیابی درست به این معنا است که ما برای هرکاری باید متر و معیار کارشناسی داشته باشیم، تا بتوانیم در موقعیت‌های اقتضایی تصمیمات مهم را برای استان اتخاذ کنیم.

مقام عالی وزرات در خصوص کسب عنوان برتر مدیرکل آموزش وپرورش استان خاطر نشان ساخت: کسب این موفقیت و تداوم روند صعودی جایگاه استان کرمانشاه در ارتقا شاخص‌های کمی و کیفی مد نظر وزارت آموزش و پرورش محصول اتحاد درون سازمانی و تاثیر برجسته هماهنگی و انسجام تشکیلات آموزش و پرورش استان با سایر شرکای آموزش و پرورش است.

نوری افزود: کسب نمره برای هر شاخص بسیار سخت است به‌ طوری‌که باید برای هر شاخص مستندات و دلایل لازم مکتوب ارائه شود و با حرف و شعار هم نمی‌توان کاری از پیش برد.

گفتنی است؛ در پایان این نشست توسط وزیر آموزش و پرورش از سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به عنوان مدیرکل برترکشوری در ارزیابی عملکرد مدیران کل استان‌ها، با کسب رتبه خیلی خوب تجلیل شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۹۶۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان