//
کدخبر: ۳۸۶۳۳۷ //

فعالیت ۱۶۳ نیروی راهداری کرمانشاه/ محورهای مواصلاتی باز و تردد عادی است

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و شریانی استان کرمانشاه باز است و عملیات بازگشایی ۱۶ محور روستایی ادامه دارد.

فعالیت ۱۶۳ نیروی راهداری کرمانشاه/ محورهای مواصلاتی باز و تردد عادی است
به گزارش فرتاک نیوز،

علی سلیمی، معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در کرمانشاه با اشاره به بارش برف در برخی از محورهای استان طی روز گذشته، اظهار کرد: در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و شریانی استان کرمانشاه باز است و عملیات بازگشایی ۱۶ محور روستایی ادامه دارد.

وی افزود: راهداران طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و ۸۴۰ کیلومتر باند از محورهای اصلی و شریانی استان را برف‌روی کردند و اکنون نیز همه جاده‌های استان کرمانشاه باز و تردد در جریان است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: برای بازگشایی و برفروبی این ۲ هزار و ۸۴۰ کیلومتر باند، ۱۶۳ نفر راهدار، ۱۰۸ دستگاه ماشین‌آلات راهداری، یک هزار و ۳۲۰ تن شن و نمک مورد استفاده قرار گرفته است.

وی درباه عملیات برف‌روبی در محورهای روستایی، گفت: ۴۵ محور روستایی عملیات برف‌روبی و بازگشایی انجام شده است و ۱۶ محور درحال بازگشایی است که تعداد نیروهای راهداری درگیر عملیات برف‌روبی در محورهای روستایی ۲۶ نفر به همراه ۲۰ دستگاه ماشین آلات راهداری ۴۰۰ کیلومترباند عملیات برف‌روبی انجام داده‌اند و ۱۴۷ تن شن نمک مصرف شده است.

سلیمی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته و اعلام هشدار هواشناسی ۶۰۰ نیروی راهدار با حدود ۴۳۰ دستگاه ماشین‌آلات در قالب ۴۶ اکیپ راهداری جهت انجام عملیات برف‌روبی در حالت آماده کامل بودند.

وی در پایان، افزود: شهروندان پیش از آغاز سفرجاده ای از طریق تماس با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ها که بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی است، اطلاعات آخرین وضعیت راه‌های کشور را دریافت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۶۳۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان