//
کدخبر: ۳۸۵۲۸۳ //

لایحه بودجه ۴۹۰۰ میلیارد تومانی "شهرداری کرمانشاه" تحویل شورا شد

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری کرمانشاه از تحویل لایحه بودجه ۴۹۰۰ میلیارد تومانی شهرداری به شورای شهر خبر داد.

لایحه بودجه ۴۹۰۰ میلیارد تومانی "شهرداری کرمانشاه" تحویل شورا شد
به گزارش فرتاک نیوز،

داریوش کرمی رقم بودجه سال آینده شهرداری کرمانشاه را ۴۹۴۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این میزان نسبت به بودجه مصوب امسال با رقم ۳۶۰۰ میلیارد تومان، ۳۷ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری کرمانشاه از افزایش ۴۶ درصدی اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در لایحه بودجه سال آینده خبر داد و افزود: میزان این اعتبارات در لایحه بودجه ۲۹۹۶ میلیارد تومان لحاظ شده است.

وی افزود: اعتبارات هزینه‌ای هم درلایحه بودجه سال آینده رشد ۳۸ درصدی داشته و از ۱۱۰۰ میلیارد تومان در بودجه مصوب امسال به ۱۵۲۳ میلیارد تومان در لایحه بودجه سال آینده رسیده است.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری کرمانشاه گفت: همچنین رقم اعتبارات تملک دارایی‌های مالی در لایحه بودجه که اعتبارات جدیدی محسوب می‌شود هم بیش از ۴۲۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

کرمی در ادامه با بیان اینکه پروژه‌های بسیاری در لایحه بودجه لحاظ شده گفت: یکی از مهمترین این پروژه ها قطار شهری کرمانشاه است که ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن لحاظ شده که ۴۰۰ میلیارد تومان از محل اوراق مشارکت، ۱۰۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات و ۱۰۰ میلیارد تومان از محل کمک‌های مالی دولت برای آن لحاظ شده است.

وی افزود: دفع آبهای سطحی، توسعه حمل و نقل شهری و آسفالت معابر شهر هم ازدیگر پروژه هایی است که برای آنها در لایحه بودجه اعتبارات خوبی دیده شده است.

وی در ادامه در خصوص محل تامین منابع درآمدی بودجه شهرداری، گفت: اعتبارات در نظر گرفته شده لایحه بودجه سال آینده از سه محل تامین می شود که یکی از آنها منابع حاصل از درآمدهای عمومی شامل عوارض عمومی و اختصاصی و کمکهای دولت است.

وی افزود: منبع درآمدی دیگر منابع ناشی از واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای شامل فروش اموال منقول و غیرمنقول و منابع حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها است.

کرمی گفت: منبع درآمدی دیگر منابع حاصل از واگذاری دارایی‌های مالی شامل فروش اوراق مشارکت و دریافت تسهیلات است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۲۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان