//
کدخبر: ۳۸۴۶۶۵ //
یک مسئول:

گروه‌های جهادی کرمانشاه برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان خوی آماده‌اند

مسئول مجمع جهادی سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از پای کار بودن گروه‌های جهادی استان برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان خوی خبر داد.

گروه‌های جهادی کرمانشاه برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان خوی آماده‌اند
به گزارش فرتاک نیوز،

علی تنها سیدحسینی با  اشاره به پای کار بودن گروه‌های جهادی استان کرمانشاه برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان خوی، گفت: گروه‌های جهادی استان در تلاش برای تهیه پتو، وسایل گرمایشی و اقلام خوراکی برای زلزله زدگان هستند.

حسینی با اشاره به ارسال 200 تخته چادر برای امدادرسانی به زلزله زدگان خوی توسط گروه‌های جهادی استان کرمانشاه در روز گذشته(دهم بهمن) گفت: این چادرهای برزنتی احتمالا امروز به دست زلزله زدگان خواهد رسید.

حسینی با اشاره به پیگیری برای تهیه پتو و وسایل گرمایشی برای زلزله زدگان خوی، افزود: به محض تهیه این اقلام نسبت به ارسال آنها برای زلزله زدگان در سریعترین زمان ممکن اقدام خواهد شد.

مسئول مجمع جهادی سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه افزود: خیرین و مردم نوع دوست کرمانشاه می‌توانند کمک‌های خود را به بسیج سازندگی شهرستان‌های استان تحویل داده و از این طریق به کمک زلزله زدگان بیایند.

 زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر ساعت ۹ و ۴۴ دقیقه شنبه، هشتم بهمن شهر خوی در شمال آذربایجان‌غربی را لرزاند و خساراتی را وارد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۶۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان