//
کدخبر: ۳۸۴۴۱۶ //

ثبت‌نام اعتکاف در همدان آغاز شد

مسئول ستاد مردمی اعتکاف در همدان از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ۱۱۰ مسجد استان در ماه رجب خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود حدود ۱۵ هزار نفر در این مراسم معنوی شرکت کنند.

ثبت‌نام اعتکاف در همدان آغاز شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی صلواتیان در گفت‌وگویی، با اشاره به اینکه این مراسم معنوی در سراسر استان، بخش‌ها، شهرها و روستاهای مختلف برگزار خواهد شد، افزود: پیش‌بینی می‌شود مراسم در ۱۱۰ مسجد استان برگزار شود و حدود ۱۵ هزار نفر در این مراسم معنوی ثبت‌نام کنند.

وی با اعلام اینکه ثبت‌نام مراسم معنوی اعتکاف در استان همدان ۱۰ تا ۱۲ بهمن‌ماه است‌، اظهار کرد: هزینه ثبت‌نام برای هر فرد ۲۵۰ هزار تومان درنظر گرفته شده و از ظرفیت خیرین نیز استفاده می‌شود.

مسئول ستاد مردمی اعتکاف در همدان با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی برای مراسم اعتکاف درنظر گرفته شده است، تصریح کرد: امسال فضایی ایجاد شده که اعتکاف دانش‌آموزی و دانشجویی نیز برگزار شود.

وی ادامه داد: محافل انس با قرآن‌، حلقه‌های صالحین و پاسخ به شبهات، دستاوردهای کشورهای اسلامی، جهاد تبیین، حق و حقوق زنان و ازدیاد جمعیت و تاریخ اسلام‌ از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

صلواتیان اضافه کرد: ویژه برنامه میلاد حضرت علی(ع)، وفات حضرت زینب(س) و اعمال ام‌داوود نیز درنظر گرفته شده و برنامه‌های شبی با علما، عصری با شهدا و عصر وداع را نیز در برنامه‌های اعتکاف داریم.

مسئول ستاد مردمی اعتکاف در همدان در پایان خاطرنشان کرد: در شهرستان همدان ۱۲ تا ۱۵ مسجد و در سطح استان بیش از ۱۰۰ مسجد برای برپایی مراسم معنوی اعتکاف درنظر گرفته شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۴۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان