//
کدخبر: ۳۸۳۸۶۱ //

آیین اهدا ۴۲‌ هزار سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد کرمانشاه همزمان با سراسر کشور/ تمامی نوعروسان، یک روز بعد از عقد جهیزیه دریافت می‌کنند

مدیر‌کل کمیته‌ امداد استان کرمانشاه در آیین اهدا 42 هزار سری جهیزیه همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه گفت: نوعروسان تحت حمایت کمیته‌امداد روز بعد از عقد،جهیزیه خود را دریافت خواهند کرد.

آیین اهدا 42‌ هزار سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد کرمانشاه همزمان با سراسر کشور/ تمامی نوعروسان، یک روز بعد از عقد جهیزیه دریافت می‌کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

 پیمان ترکمانه مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در حاشیه آیین اهدا 42 هزار سری جهیزیه همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه به خبرنگار فرتاک‌نیوز گفت: فرایند اهدا جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد از ابتدای سال جاری آغاز شد و امروز (ششم بهمن‌ماه) تکمیل و به اتمام رسید.

 وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تا‌کنون 2000 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد در استان کرمانشاه اهدا شده که امروز و در آخرین مرحله نیز 350 سری جهیزیه  توزیع گردید.

ترکمانه با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ نوعروس پشت‌ نوبتی برای دریافت جهیزیه در استان وجود ندارد نیز گفت: با همت خیرین و تلاش‌های کمیته امداد کشور تمامی نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان کرمانشاه یک روز بعد از عقد با ارائه عقدنامه جهیزیه خود را دریافت خواهند کرد.

مدیر‌کل‌ کمیته‌امداد استان ارزش ریالی جهیزیه اهدا شده به مددجویان این نهاد را 325 میلیون ریال شامل یخچال، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، تلویزیون، اجاق‌گاز و کتری‌وقوری عنوان کرد و بیان داشت: از اینکه سهم کوچکی در خوشحالی و رضایت نوعروسان و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد داریم خوشحالیم و خرسندیم از اینکه فرزندانمان در این مرز وبوم ازدواج می‌کنند و تشکیل خانواده ‌می‌دهند.

وی در پایان از همراهی همیشگی خیرین و کمیته امداد کشور که سهم قابل توجه‌ای در اهدا این جهیزیه‌ها داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

۲۰۲۳۰۱۲۶_۰۹۰۱۰۰

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۳۸۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان