//
کدخبر: ۳۸۲۲۸۴ //

بارش برف در بسیاری محورهای کرمانشاه

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به شروع بارش برف در بسیاری محورهای استان، همراه داشتن زنجیر چرخ برای تمام رانندگان را الزامی دانست.

بارش برف در بسیاری محورهای کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفت و گویی، با اشاره به شروع بارش‌ها از سمت غرب استان، گفت: در حال حاضر در محورهای قلاجه-اسلام آبادغرب، دالاهو-اسلام آبادغرب، اسلام آبادغرب-کرمانشاه و حوزه اورامانات شاهد بارش برف هستیم و سطح جاده ها کامل سفیدپوش شده است.

وی افزود: این سامانه بارشی در حال حرکت به سمت مرکز استان و شهرستانهای شرقی است و هم اکنون بارش برف در کرمانشاه هم شروع شده  و به نظر می‌رسد ظرف چند ساعت آینده تمام استان شاهد بارش برف باشد.

وی با بیان اینکه نیروهای راهداری پای کار هستند، گفت: با شروع بارش برف نیروهای راهداری هم کار خود را برای پاکسازی محورها آغاز کرده‌اند و همه پای کارند تا تردد مردم با سهولت صورت گیرد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: همچنین 70 گشت محسوس و نامحسوس پلیس راه هم شبانه روز محورهای استان را تحت رصد دارند.

دستغیب با اشاره به لغزنده بودن تمام محورهای استان، گفت: در چنین شرایط همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است و رانندگانی که زنجیرچرخ همراه نداشته باشند اعمال قانون شده و به شهرهای مبدا برگردانده می‌شوند.

این مسئول در خصوص استفاده از زنجیر چرخ هم گفت: فعلا تردد بدون زنجیر چرخ برقرار است، اما با توجه به شدت گرفتن بارش‌ها به نظر می‌رسد در گردنه های استان مجبور به الزامی کردن استفاده از زنجیر چرخ برای کامیون‌ها شویم.

دستغیب گفت: با توجه به اینکه وضعیت راه‌ها چندان قابل پیش بینی نیست، در همین راستا همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی شده است.

وی در ادامه با تاکید بر خودداری از تردد غیرضروری در سطح محورهای استان، از رانندگان خواست پیش از حرکت حتما از سالم بودن سیستم گرمایشی و پربودن باک خودرو اطمینان حاصل کنند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین از رانندگان خواست حتما لباس گرم و مقداری خوراکی در خودرو همراه داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۲۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان