//
کدخبر: ۳۸۱۶۱۴ //

هزینه سفر به کربلا در کرمانشاه قسطی شد

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از فراهم شدن امکان پرداخت هزینه اعزام زائرین عتبات عالیات به صورت اقساطی در کرمانشاه خبر داد.


هزینه سفر به کربلا در کرمانشاه قسطی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید کریمی خو در گفت و گویی، بااشاره به تلاش برای تسهیل در سفر مشتاقان زیارت عتبات عالیات، اظهار کرد: در این راستا، علاوه بر برنامه‌های بالادستی همچون تدوین بسته‌های مختلف زیارتی، در سطح استان هم طرح‌هایی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی یکی از این طرح‌ها را فراهم کردن امکان پرداخت تسهیلات به زائرین عتبات عالیات عنوان کرد و گفت: با ورود خیرین و دفاتر زیارتی سطح استان این امکان فراهم شده تا متقاضیان و مشتاقان زیارت عتبات عالیات بتوانند با اخذ تسهیلات از بانک از طریق دفاتر حج و زیارت اعزام شوند.  

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از خیرین استان مبلغی حدود 10 میلیارد ریال را در نزد بانک رسالت ودیعه گذاری کرده تا از محل آن به زائرین علاقمند تسهیلاتی اعطا شود.

وی با بیان اینکه حدود 70 درصد هزینه‌های اعزام توسط این بانک به زائرین تسهیلات پرداخت می‌شود، گفت: در حال حاضر دو نوع بسته اعزام کاروانی شامل یک بسته ارزان قیمت یا اقتصادی با مبلغ حدود چهار میلیون تومان و یک بسته عادی با مبلغ حدود شش میلیون تومان برای زائرین وجود دارد.

کریمی خو خاطرنشان کرد: تاکنون دو دفتر زیارتی "شجره ابیار علی(ع)" واقع در  خیابان ناصری و دفتر زیارتی "تبوک" واقع در فرهنگیان فاز یک شروع کننده این طرح شده‌اند و در سایر دفاتر زیارتی استان هم در آینده اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه بازپرداخت این تسهیلات حدود یک ماه تنفس خواهد داشت، گفت: امیدواریم با اجرای این طرح شاهد رونق اعزام‌های کاروانی از مبادی قانونی باشیم، چراکه در این نوع از اعزام‌ها کیفیت سفرها بالاست و امنیت زائرین هم بخوبی تامین می شود و خدمات بهتری دریافت خواهند کرد.

به گفته این مسئول، از ابتدای امسال تاکنون 1400 نفر از استان کرمانشاه در قالب 37 کاروان به عتبات عالیات اعزام شده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۱۶۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان