//
کدخبر: ۳۷۹۵۲۲ //

کرمانشاه ۷ تا ۱۰ درجه سردتر می‌شود

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه گفت: پیش‌بینی می‌شود حداقل دمای هوای نقاط مختلف استان در اواسط هفته(خصوصا روز سه‌شنبه، ششم دی) هفت تا ۱۰ درجه کاهش داشته باشد.


کرمانشاه ۷ تا ۱۰ درجه سردتر می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید قاسمی در گفت و گویی، با اشاره به موج ناپایدار حاکم بر جو استان، گفت: این موج تا بعدازظهر فردا (چهارم دی) نیز بارش‌هایی به صورت برف و باران برای استان به همراه خواهد داشت.

وی نمود بیشتر بارش‌ها را مربوط به اورامانات در شمال غرب و همچنین نواحی شرقی استان دانست و افزود: ممکن است علاوه بر ارتفاعات و گردنه‌ها، در نواحی سردسیر نیز بارش به صورت برف باشد.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه از عبور موج ناپایدار دیگری از سطح استان طی روز سه‌شنبه (ششم دی) خبرداد و عنوان کرد: عمده بارش این موج به سمت نواحی جنوب کشور است و اگر بارشی هم در کرمانشاه رخ دهد، خفیف و پراکنده خواهد بود.

قاسمی از افت دما طی اواسط هفته جاری خبر داد و عنوان کرد: این افت دما در روزهای دوشنبه و خصوصا سه‌شنبه رخ می‌دهد، بگونه‌ای که حداقل دمای هوا در اوایل روز سه‌شنبه نسبت به حداقل دمای امروز(شنبه) به طور میانگین در نواحی مختلف استان هفت تا ۱۰ درجه کاهش خواهد داشت.

وی اضافه کرد: اوایل امروز حداقل دمای شهر کرمانشاه سه درجه سانتی گراد بود که به نظر می‌رسد امشب تغییرات چندانی نداشته باشد، اما اوایل روزهای دوشنبه و  خصوصا سه شنبه افت دما خواهیم داشت، بطوریکه حداقل دما در اوایل روز سه شنبه که سردترین روز است در شهر کرمانشاه به شش تا هفت درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

به گفته رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان، در نواحی سردسیر استان ممکن است حداقل دما به ۹ تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر هم برسد.

قاسمی خاطرنشان کرد: اگرچه دمای روزانه نیز طی این مدت افت خواهد داشت، اما کاهش دمای شبانه محسوس خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۹۵۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان