//
کدخبر: ۳۴۶۸۰۳ //

کرمانشاه در وضعیت "هشدار"

به گفته سرپرست محیط زیست استان کرمانشاه، هوای شهر کرمانشاه امروز (۲۲ فروردین) در وضعیت هشدار و هوای شهرستان‌های مرزی استان در شرایط بحران است.


کرمانشاه در وضعیت "هشدار"
به گزارش فرتاک نیوز،

احد جلیلیان در گفت و گویی، با اشاره به آخرین داداه‌های ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا برای امروز (۲۲ فروردین)، گفت: هم بر اساس شاخص ۲۴ ساعته (تا هفت صبح امروز) و هم شاخص لحظه‌ای هوای شهر کرمانشاه هم اکنون در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارد.

وی ادامه داد: شاخص ۲۴ ساعته کیفیت هوای کرمانشاه عدد ۱۸۵ و شاخص لحظه‌ای عدد ۱۶۲ است.

وی با بیان اینکه در شهر اسلام آبادغرب نیز بر اساس هر دو شاخص ۲۴ ساعته و لحظه‌ای در وضعیت هشدار و قرمز هستیم، خاطرنشان کرد: عدد شاخص ۲۴ ساعته کیفیت هوا برای اسلام آبادغرب ۱۸۴ و شاخص لحظه‌ای ۱۰۷ است.

سرپرست محیط زیست استان کرمانشاه از وضعیت بحرانی در هر دو شهر قصرشیرین و سرپل‌ذهاب هم بر اساس شاخص ۲۴ و هم شاخص لحظه‌ای یاد کرد و افزود: شاخص ۲۴ ساعته برای هر دو شهرستان عدد ۵۰۰ و شاخص لحظه‌ای برای سرپل ذهاب عددد ۳۸۴ و برای قصرشیرین عدد ۳۵۶ است.

جلیلیان تاکید کرد: کنگاور نیز با عدد شاخص ۲۴ ساعته ۱۹۵ و شخص لحظه‌ای ۱۹۶ در وضعیت هشدار قرار دارد.

وی یادآور شد: در پاوه اگرچه شاخص ۲۴ ساعته با عدد ۱۵۸ وضعیت هشدار را نشان می‌دهد، اما شاخص لحظه‌ای با عدد ۸۵ بیانگر وضعیت استاندارد است.

 توده گرد و غبار از اواخر وقت روز پنجشنبه(۱۸ فروردین) وارد جو کرمانشاه شد و امروز برای چهارمین روز متوالی کیفیت هوای برخی شهرهای استان در وضعیت غیراستاندارد قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۶۸۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان