//
کدخبر: ۳۷۹۱۹۲ //
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه:

سربازان زینت‌بخش نیروهای مسلح و بیرق دار ظلم‌ستیزی در جامعه هستند

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه در یازدهمین جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) (جوانان‌سرباز) گفت:سربازان زینت‌بخش نیروهای مسلح و بیرق‌دار ظلم‌ستیزی در جامعه هستند.

سربازان زینت‌بخش نیروهای مسلح و بیرق دار ظلم‌ستیزی در جامعه هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

یازدهمین جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) (جوانان‌سرباز) صبح امروز ۳۰ آذرماه با حضور فرمانده ومسئولین نیروی انتظامی استان کرمانشاه در سالن شهید بهشتی این شهرستان برگزار شد.

سردار علی‌اکبر جاویدان در ابتدای این مراسم اظهار کرد: جایگاه سرباز جایگاه ویژه و ارزشمندی است و خدمت سربازی تنها مختص به کشور ما نبوده و نیست و در طول تاریخ، همیشه سربازانی برای دفاع از کشورها حضور داشته‌اند و در ایران باستان نیز همیشه از افرادی به نام سرباز برای دفاع از کیان و سرزمین استفاده شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به نقش ارزنده سربازان در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز گفت: بالاترین رزمنده‌ها بعد از بسیج سربازان وظیفه بودند که سند ایثارگری آنها برای وطن  ۶۰‌هزار شهید و ۱۷۰ هزار جانباز سرباز است که هم اکنون نیز برای نظام و امنیت جان خود را فدا می‌کنند.

  سردار جاویدان تصریح کرد: بعضی از کشورها برای دفاع از کشور خود مزدور می‌گیرند اما سربازهای ما عاشقانه به پای وطن ایستاده‌اند.

وی سربازان را زینت بخش نیروهای مسلح و مایه اعتماد مردم دانست و گفت: امروز مسئولیت سرباز مسئولیت خطیر و تمرینی برای رسیدن به مسئولیت‌های بالاتر است.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: سربازان آینده‌سازان این نظام و کشور هستند که در عرصه‌های مختلف بیرق‌دار ظلم ستیزی و مبارزه با ستم بوده‌اند وجمهوری اسلامی با اتکا به سرباز‌وظیفه عزتمندانه و آبرومندانه در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده است.

وی برگزاری این جشنواره را تقدیر و قدردانی و از مقام سرباز وترویج ایثار و شهادت دانست و گفت: در این مراسم چند تن ازسربازان به عنوان الگو معرفی می‌شوند.

خبرنگار: طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۹۱۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان