//
کدخبر: ۳۷۴۰۸۵ //
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه:

گرمخانه‌های بهزیستی کرمانشاه ظرفیت اسکان ۱۶۰ بی‌خانمان را دارند

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: گرمخانه‌های بهزیستی کرمانشاه ظرفیت اسکان ۱۶۰ بی‌خانمان را دارند.

گرمخانه‌های بهزیستی کرمانشاه ظرفیت اسکان ۱۶۰ بی‌خانمان را دارند
به گزارش فرتاک نیوز،

دکترفرحناز محمدی در گفتگویی با فرتاک‌نیوز، با اشاره به افزایش ظرفیت اسکان افراد بی‌خانمان در گرمخانه‌های کرمانشاه اظهار کرد: سه گرمخانه‌ بهزیستی در شهرستان کرمانشاه با ظرفیت اسکان ۱۶۰ بی‌خانمان از غروب آفتاب تا طلوع آفتاب روز بعد آمادگی پذیرش و اسکان افراد بی‌خانمان را دارند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: سال گذشته دو گرمخانه در شهرستان کرمانشاه و دو گرمخانه در شهرستان‌های اسلام‌آباد‌ غرب و کنگاور کار اسکان افراد بی‌خانمان در استان را برعهده داشتند و در حال حاضر نیز با افزایش ظرفیت گرمخانه محله اربابی از ۴۰ نفر به ۸۰ نفر و راه‌اندازی گرمخانه دیگری در بلوار طاقبستان با ظرفیت اسکان ۴۰ بی‌خانمان در کرمانشاه، این ظرفیت در استان کرمانشاه به ۲۲۰ نفر رسیده است.

محمدی در ادامه خاطر نشان کرد: این میزان ظرفیت با توجه به نیاز روز جامعه افزایش  خواهد یافت.

به گفته مدیرکل‌بهزیستی استان در این گرمخانه‌ها علاوه بر توزیع غذای گرم وصبحانه خدماتی‌ همچون استحمام، توزیع بسته‌های بهداشتی و بسته‌های پیشگیری و تزریقی یکبار مصرف نیز انجام می‌گیرد.

محمدی یادآور شد:گرمخانه شهرستان اسلام‌آباد غرب سه ماه از سال وگرمخانه شهرستان کنگاور نیز که پیش از این سه ماه در سال فعالیت داشت در حال حاضر دوازده ماه سال آمادگی پذیرش افراد بی‌خانمان را دارند.

وی در پایان اضافه کرد: معتادین متجاهر پس از جمع‌آوری توسط شهرداری و ماموران نیروی انتظامی سه ماه به صورت اجباری در مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ اسکان داده خواهند شد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۰۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان