//
کدخبر: ۳۷۸۹۱۱ //

شیرینی یلدا در کرمانشاه گران می‌شود؟

رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه با بیان اینکه کیک و شیرینی‌تر محبوب‌ترین شیرینی‌های شب یلدا است، گفت: امسال افزایش قیمت شیرینی شب یلدا نداشتیم.

شیرینی یلدا در کرمانشاه گران می‌شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا ناصری در گفت و گویی، با اشاره به نزدیک شدن شب یلدا و افزایش تقاضا برای خرید شیرینی، اظهار کرد: در این ایام کیک، شیرینی‌تر و شیرینی کره‌ای بیشترین تقاضا را برای خرید دارد.

وی قیمت کنونی هر کیلو شیرینی‌تر را حدود ۱۰۵ هزار تومان و شیرینی کره‌ای را ۸۵ هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: قیمت کیک نیز به صورت توافقی بین قنادی و مشتری تعیین می‌شود.

رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه تاکید کرد: برخی از قنادی‌ها شکلات هم عرضه می‌کنند که بسته به نوع شکلات، شرکتی که آن را تولید می‌کند و ... طیف گسترده‌ای از قیمت ۶۰ تا بیش از ۲۰۰ هزار تومان دارد.

ناصری از عدم افزایش قیمت شیرینی شب یلدا در کرمانشاه با وجود افزایش قابل توجه هزینه‌ قنادی‌ها هم یاد کرد و افزود: امیدواریم در شرایطی که قیمت‌ها افزایش نداشته، بتوانیم با فروش بیشتر بخشی از افزایش هزینه‌ها را جبران کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد بعد از چند سال که به دلیل شرایط بیماری کرونا بازار شب یلدا رونق نداشت، امسال وضعیت متفاوت باشد و شاهد افزایش خرید مردم باشیم.

رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه اوج روق خرید بازار شب یلدا را نیز اواخر همان روز دانست و تاکید کرد: به دلیل اینکه شیرینی زود خراب می‌شود، مردم در آخرین ساعات برای خرید شیرینی یلدا اقدام می‌کنند.

ناصری در ادامه از فعالیت ۱۵۰ قنادی در کرمانشاه نیز یاد کرد که از این تعداد ۸۰ تا ۹۰ قنادی درجه یک و مابقی درجه دو هستند و یادآور شد: در این ایام نظارت بر قنادی‌ها را تشدید می‌کنیم و از مردم هم تقاضا داریم از قنادی‌های معتبر و دارای مجوز خرید کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۹۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان