//
کدخبر: ۳۷۸۷۸۶ //

چه خبر از بازار میوه شب یلدا در کرمانشاه؟

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه با بیان اینکه میوه شب یلدای امسال در کرمانشاه نسبت به سال گذشته تغییر قیمتی نداشته، گفت: هیچ کمبودی خصوصا در انار و هندوانه نداریم.

چه خبر از بازار میوه شب یلدا در کرمانشاه؟
به گزارش فرتاک نیوز،

عیسی حاج علیانی در گفت و گویی، با اشاره به وضعیت میوه در کرمانشاه در آستانه شب یلدا، از وفور انواع میوه در بازار خبر داد و افزود: بعید است در روزهای پایانی هم کمبودی از نظر انار، هندوانه و... وجود داشته باشد.

وی قیت کنونی هر کیلو هندوانه فله در بازار را پنج تا هفت هزار تومان و هر کیلو هندوانه بسته‌بندی را ۱۲ تا ۱۴ هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: قیمت هر کیلو انار نیز بین ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان است. بجز انار یزد که تا کیلویی ۴۰ هزار تومان هم قیمت دارد.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه اضافه کرد: قیمت هر کیلو سیب نیز هفت تا ۳۰ هزار تومان، کیوی ۱۰ تا ۲۵ هزار تومان، پرتقال تامسون ۸ تا ۱۲ هزار تومان و نارنگی نیز ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان می‌باشد.

حاج‌علیانی با بیان اینکه این قیمت‌ها مربوط به میدان بار است، افزود: این میوه‌ها با افزایش حدود ۳۰ درصدی قیمت‌ها به دست مصرف کننده می‌رسد.

وی از ثبات قیمت میوه در کرمانشاه نسبت به شب یلدای سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: این در حالیست که هزینه‌های بارفروشان نسبت به سال گذشته در برخی موارد تا ۱۰ برابر بیشتر شده است.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه با اشاره به  فعالیت ۲۰۰ واحد بارفروشی در کرمانشاه، یادآور شد: در این ایام که تقاضا در میدان بار افزایش می‌یابد نظارت‌ها را از سوی اتحادیه تشدید خواهیم کرد و اجازه هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، کم فروشی و ... داده نخواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۷۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان