//
کدخبر: ۳۷۸۷۲۸ //
استاندار کرمانشاه:

کرمانشاه در ریل توسعه و خدمت‌رسانی قرار گرفته است

استاندار کرمانشاه در آیین رونمایی از اتوبوسهای جدید درون شهری کلانشهر کرمانشاه گفت: کرمانشاه در ریل توسعه و خدمت‌رسانی قرار گرفته است.

کرمانشاه در ریل توسعه و خدمت‌رسانی قرار گرفته است
به گزارش فرتاک نیوز،

"بهمن امیری مقدم" در آیین رونمایی از خودروهای جدید ناوگان حمل‌ونقل عمومی در کرمانشاه اظهار کرد: بالاترین وظیفه مسئولین در کرمانشاه افزایش روحیه امید و نشاط است و هر مسئولی مردم را نا‌امید کند کرمانشاهی نیست.

استاندار کرمانشاه افزود: قرار است هر چند وقت یک‌بار خدماتی را به مردم معرفی کنیم هنر ما این است که تا زمانی که هستیم کار کنیم و کارهایمان ماندگار شود مردم کرمانشاه حق دارند بهترین‌ها را داشته باشند، باید تلاش کنیم بهترین‌ها را برای کرمانشاه آماده نماییم.

وی افزایش ضریب استفاده از ناوگان حمل‌و نقل عمومی از ۲/۵ درصد به ۱۵ درصد را کاری بزرگ دانست وگفت: باید در کنار افزایش ضریب استفاده از ناوگان درون شهری فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی و عدم استفاده از خودروهای شخصی را نیز به مردم یاد‌آوری کنیم.

وی یادآور شد: کرمانشاه در ریل توسعه و خدمت‌رسانی قرار گرفته است،در کمیسیون ماده پنج مانعی سر راه توسعه کرمانشاه نگذاشتیم و تحولات کرمانشاه در مسیر درست قرار خواهد گرفت.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۷۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان