//
کدخبر: ۳۷۸۳۸۰ //
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

تشکیل کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت ها و مؤسسات حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت ها و مؤسسات حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تشکیل شد.


تشکیل کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت ها و مؤسسات حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز کرمی گفت: به منظور رسیدگی قاطع و به موقع به تخلفات حمل و نقلی بویژه تخلفات مربوط به تضییع حقوق رانندگان، کمیسیون ویژه ای در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تشکیل شده است.

وی گفت: مواردی که در این کمیسیون رسیدگی خواهد شد شامل: اخذ کمیسیون اضافی از راننده، عدم مسئولیت‌پذیری شرکت درخصوص پرداخت کامل و به موقع کرایه رانندگان و سوء استفاده از کارت هوشمند رانندگان است.

کرمی درباره دیگر موارد قانونی گفت: تحمیل هزینه‌ها و مسئولیت‌های اضافی به رانندگان، عدم پرداخت حقوق دولتی (ابطال بارنامه یا صورت وضعیت و ...)، صدور بارنامه یا صورت وضعیت صوری است.

وی افزود: اجبار به حمل بار اضافه بر ظرفیت مجاز، عدم رعایت مقررات مربوط به سالن اعلام‌بار، درج اطلاعات نادرست در بارنامه (عدم رعایت مقررات مربوط به تهیه، تنظیم و استفاده از بارنامه یا صورت وضعیت) جزء دیگر موارد قانونی است که در این کمیسیون به آن رسیدگی می شود.

کرمی در پایان به رانندگان حوزه حمل و نقل جاده ای توصیه کرد: که درصورت‌ مشاهده هرگونه تخلف و شکایات، مراتب را از طریق نمایندگی‌های مستقر در: پایانه‌های عمومی، ادارات شهرستان، اداره ‌کل یا سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها اعلام نمایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۳۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان