//
کدخبر: ۳۷۶۸۳۹ //
رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بارومسافر شهرداری خبر داد:

فعالیت اتوبوس معلولین و جانبازان در خطوط شهری سمنان  

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بارو مسافر شهرداری از فعالیت اتوبوس ویژه معلولین و جانبازان ویلچری در خطوط شهری سمنان خبر داد.



فعالیت اتوبوس معلولین و جانبازان در خطوط شهری سمنان

 
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید اسمعیل پور‌ سرپرست سازمان  با اشاره به اینکه از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری در راستای حضور فعال معلولین در سطح شهر، بحث مناسب‌سازی در بخش‌های مختلف است، اظهار کرد:  در همین راستا و با هدف رفاه حال و همچنین ارتقای حضور معلولین در سطح شهر اقدام لازم در راستای استفاده این قشر از ناوگان حمل و نقل عمومی فراهم شده است.

اسمعیل پور عنوان کرد:شهرداری وضعیت فیزیکی اتوبوس‌های موجود که قابل استفاده برای جانبازان و معلولین نیست را دغدغه خود می‌داند و به همین منظور اقدام به تغییر و بهینه کردن اتوبوس‌های موجود کرده و مطابق با نوع نیاز و استفاده عزیزان  اتوبوس تأمین و تجهیزات مورد نیاز برای استفاده این طیف از جامعه را آماده کرده است.

وی در راستای ارائه خدمات جهادی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان به شهروندان  گفت: این اتوبوس  همانند سایر‌ اتوبوس های خطوط ویژه شهری همه روزه ازساعت۸:۰۰ لغایت ۱۱:۰۰صبح و از ساعت ۱۵:۴۵لغایت ۱۷:۳۰ از مبدأ:میدان کوثر، میدان امام علی( ع) ، میدان فرهنگ ، بیمارستان کوثر ،پل امیرکبیر، صنعتی ساز مدیران، میدان شهدای دولت ، انتهای بلوار صنعتی ساز مدیران، میدان شهدای دولت ، میدان نور، بلوار فضیلت ، میدان‌فضیلت،میدان بهاران. ، استخر ایثار، بریدگی پمپ بنزین پیوندی ، بلوار ورزش ، تقاطع تعاون ورزش  ،میدان مطهری ، پل شهید شاطری (میدان‌معلم) ،میدان‌مشاهیر،میدان سعدی ، میدان امام خمینی( ره) و بالعکس آماده خدمات به همشهریان می باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۶۸۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان