//
کدخبر: ۲۴۵۷۸۵ //

اتوبوس‌های درون‌شهری قم به‌صورت مستمر ضد عفونی می‌شود

مدیرکل هماهنگ و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم ضدعفونی مستمر اتوبوس‌های درون‌شهری را مورد توجه قرار داد و گفت: پوسترهایی برای اطلاع‌رسانی به شهروندان در اتوبوس‌ها درباره موارد بهداشتی نصب شده است.

اتوبوس‌های درون‌شهری قم به‌صورت مستمر ضد عفونی می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدمحسن میرهادی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در شهرداری در راستای پیشگیری از انتشار کروناویروس، اظهار داشت: با توجه به خدمات گسترده شهرداری در شهر، برای پیشگیری از انتشار ویروس جلسه‌ای تشکیل شده و اولویت کار درباره پاکبان‌ها و کارگران فضای سبز گذاشته شده است.

وی با اشاره به آموزش اولیه 3 هزار پاکبان‌ها و کارگران فضای سبز تصریح کرد: پیمانکاران شهرداری موظف شده‌اند تا تامین ماسک و دستکش برای کلیه کارگران را انجام دهند.

مدیرکل هماهنگ و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه در کلیه مناطق و شهرداری مرکز کارتکس و ثبت ساعت موقتا حذف شده است، عنوان کرد: ضدعفونی مستمر آسانسورها به دلیل تجمع مردم و نصب پاکت‌های دستمال کاغذی در آنها برای رعایت بهداشت عمومی انجام شده است.

وی به اختصاص 30 عدد پرتابل 3*4 و 4 عرشه پل در سطح شهر به اطلاع‌رسانی درباره کروناویروس گفت: انتقال زباله‌های عفونی در بیمارستان‌های کامکار و فرقانی به صورت ویژه و مستقیم به سایت البرز انجام می‌شود.

میرهادی ضدعفونی مستمر اتوبوس‌های درون‌شهری را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: پوسترهایی برای اطلاع‌رسانی به شهروندان در اتوبوس‌ها در خصوص موارد بهداشتی نصب شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۷۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان