//
کدخبر: ۳۷۱۸۴۵ //
معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه خبر داد؛

بهرمندی ۲۲‌هزار دانش‌آموز و ۱۶۲۰دانشجو کرمانشاهی از کمک هزینه تحصیلی کمیته امداد

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: 22 هزار دانش آموز و 1620 نفر دانشجوی کرمانشاهی از کمک هزینه و شهریه تحصیلی این نهاد در سال تحصیلی 1402/1401بهره‌مند می‌شوند .


 بهرمندی 22‌هزار دانش‌آموز و 1620دانشجو کرمانشاهی از کمک هزینه تحصیلی کمیته امداد
به گزارش فرتاک نیوز،

کامیار جمشیدی، معاون امور  فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این نهاد به منظور کمک به تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمک هزینه تحصیلی و شهریه به آنان پرداخت می کند، گفت: هم اکنون بیش از 22 هزار دانش‌آموز و یک هزار و 620 دانشجو در مقاطع تحصیلی مختلف تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه هستند.

جمشیدی افزود: دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی و دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و روزانه از کمک هزینه تحصیلی و دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر دولتی از شهریه برخوردار می شوند.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی 1402-1401 درقالب تفاهم نامه با آموزش و پرورش استان تعداد 854 نفر از دانش آموزان تحت حمایت در مدارس هیات امنایی وغیردولتی، تیز هوشان ونمونه دولتی به صورت رایگان در حال تحصیل می‌باشند افزود دانش‌آموزان ممتاز معدل بالا 17 می‌توانند درمدارس هیات امنایی بدون پرداخت شهریه ثبت‌نام و به تحصیل خودادامه دهند.

کامیار جمشیدی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از اعتبارات تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت از محل کمک‌های مردمی تامین می‌شود، عنوان کرد: درسال تحصیلی جاری تا‌کنون از محل کمک‌های مردمی 7500 نفراز دانش‌آموزان استان ازبسته‌های تحصیلی ولوازم التحریر  شور عاطفه‌ها بهره‌مند شده و با توجه به کمبود اعتبارات در سال تحصیلی جاری چشم انتظار  مساعدت‌های بیش از پیش خیران نیکوکارجهت بهرهمندی  دانش آموزان ازکمک هزینه تحصیلی درآغاز سال‌تحصیلی جدید می‌باشیم

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۸۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان