//
کدخبر: ۳۶۹۵۸۵ //
استاندار کرمانشاه:

هیچ بهانه ای از بانک ها در پرداخت نکردن تسهیلات مصوب اشتغالزایی پذیرفته نیست

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه هیچ بهانه‌ای از بانک ها در پرداخت نکردن تسهیلات مصوب اشتغالزایی پذیرفته نیست، گفت: یکی از اولویت‌های اصلی مدیریت ارشد استان تبدیل کرمانشاه به قرارگاه عملیاتی برای ایجاد اشتغال پایدار است و منابع و اعتبارات استان هم باید در این راستا به کار گرفته شود.



هیچ بهانه ای از بانک ها در پرداخت نکردن تسهیلات مصوب اشتغالزایی پذیرفته نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

 

بهمن امیری‌مقدم در نشست کارگروه اشتغال استان که با حضور معاون اقتصادی استاندار و مدیران دستگاه های عضو برگزار شد؛ عنوان کرد:  مدیران باید در حوزه‌های کاری خویش از ایده‌های خلاقانه و تحول آفرین برخوردار باشند و ایجاد اشتغال پایدار اولویت اصلی آن باشد. 

وی تمایل زیاد به پشت میز‌نشینی را یکی از آسیب های جدی جامعه کرمانشاهی دانست و گفت: بسیاری از جوانان، تنها پشت نشینی را به عنوان یک شغل قبول دارند درحالیکه بسیاری از مشاغل خدماتی دارای درآمدهای مناسبی هستند.

امیری مقدم تاکید کرد: هر دانشجو و دانش آموز باید یک مهارت کاربردی را فراگیرد تا در آینده به سهولت جذب بازار اشتغال شود. 

وی همچنین عنوان کرد: طرح هایی که منابع اعتباری ارزان قیمت مختص سفر رئیس جمهور در اختیار آن ها قرار داده می‌شود باید در یک بازه زمانی مشخص به بهره برداری برسند. 

استاندار افزود: طرح هایی که راکد هستند و یا از ایجاد اشتغال پایدار  ناتوان هستند جزو اولویت برای پرداخت تسهیلات نیستند.

وی با بیان اینکه هیچ بهانه‌ای از بانک‌ها در پرداخت نکردن تسهیلات مصوب اشتغالزایی پذیرفته نیست، گفت: تعهدات مربوط به بانک ها در نشست با معاون اول رییس جمهور به بانک ها اعلام شده و باید هر طرحی که به بانک ها معرفی شوند تسهیلات آن را در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۵۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان