//
کدخبر: ۳۶۷۵۰۰ //

اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران

مرکز مدیریت راه های مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های استان از امروز تا روز یکشنبه هفته آینده خبر داد.

اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
به گزارش فرتاک نیوز،

طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های مازندران محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا یکشنبه ۲۷ شهریور در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود و براساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز یکشنبه از محورهای کرج - چالوس، هراز و سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه می‌شود.

بر اساس این گزارش در محور هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روزهای جمعه و شنبه از رودهن به آمل ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن در محدوده مشاء به صورت مقطعی یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه از محور هراز ممنوع است.

اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

هم اکنون ترافیک در محور کرج - چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نساء، گچسر تا سه راهی دیزین و کندوان تا سیاه بیشه سنگین است. همچنین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده‌های مشا، سه راهی لاسم، حدفاصل آب اسک تا گزنک و محدوده‌های بایجان سه راهی چلاو و مسیر شمال به جنوب محدوده تونل شماره یک ترافیک سنگین گزارش شده است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۵۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان