//
کدخبر: ۳۶۶۹۷۳ //
مدیرکل اوقاف کرمانشاه:

توزیع روزانه ۱۰ هزار پرس غذا در بزرگترین موکب اوقاف استان در مرز خسروی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از توزیع روزانه ۱۰ هزار پرس غذا در بزرگترین موکب اوقاف با نام امام‌خامنه‌ای (مدظله‌العالی )مستقر در مرز خسروی خبر داد.



 توزیع روزانه ۱۰ هزار پرس غذا در بزرگترین موکب اوقاف استان در مرز خسروی
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام والمسلمین محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به برپایی موکب‌های اوقاف در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه مسیر تردد زوار پیاده‌روی اربعین در استان کرمانشاه، گفت : در مسیر‌های تردد زوار پیاده روی اربعین در استان، از شهرستان کنگاور تا مرز خسروی ۱۵ موکب با محوریت امامزادگان و بقاع متبرکه استان مستقر شده است.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به برپایی بزرگترین موکب اوقاف استان در مرز خسروی، گفت: این موکب که تقریبا آخرین موکب کشورمان در مرز خسروی بوده و با همکاری اوقاف استان فارس به عنوان استان معین برپا شده، با توزیع روزانه بالغ بر ۱۰ هزار پرس غذای گرم از زوار پیاده روی اربعین پذیرایی می‌کند.IMG_20220910_122809_704

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: موکب مستقر در آستان مطهر امامزاده باقر (ع) بیستون نیز آمادگی اسکان و پذیرایی از زوار پیاده روی اربعین را به هر میزانی که مراجعه کننده داشته باشد، دارد.

صالحی با اشاره به اعزام ۴۰ مبلغ شامل ۲۰ مبلغ بومی و ۲۰ مبلغ اعزام به بقاع متبرکه استان برای خدمات رسانی به زوار اربعین، گفت: این مبلغین عهده دار اقداماتی مثل برپایی نماز جماعت، سخنرانی، پاسخگویی به سوالات شرعی و ... برای زوار پیاده‌روی اربعین خواهند بود.

وی اشاره‌ای هم به زیرساخت‌های خوب مرز خسروی داشت و از زوار اربعین خواست تا مرز خسروی را برای سفر به عتبات عالیات انتخاب نمایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۶۹۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان