//
کدخبر: ۳۳۰۳۱۰ //

حمایت‌های اوقاف کرمانشاه از شرکت‌های دانش‌بنیان توسعه می‌یابد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از توسعه حمایت‌های مجموعه اوقاف استان از شرکت‌های دانش بنیان استان خبر داد.

حمایت‌های اوقاف کرمانشاه از شرکت‌های دانش‌بنیان توسعه می‌یابد
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام محمد صالحی امروز( ۱۷ آبان) در حاشیه بازدید از ساختارهای فناورانه سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه با اشاره به ورود موفق جهاددانشگاهی کرمانشاه در حوزه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، اظهار کرد: اقدامات جهاد دانشگاهی در حوزه حمایت از شرکت های دانش بنیان امیدبخش است.

وی با اشاره به اینکه اوقاف کرمانشاه هم در سنوات اخیر ورود خوبی در حوزه حمایت از دانش و شرکت های دانش بنیان داشته، تصریح کرد: با تعاملی که بین مجموعه اوقاف و سازمان جهاد دانشگاهی ایجاد شده امیدواریم شاهد حمایت های بیشتر مجموعه اوقاف از شرکت‌های دانش‌بنیان در استان باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه وقف در حوزه حمایت از شرکت های دانش بنیان قدم های بزرگی در کشور برداشته، گفت: در کرمانشاه هم نباید از غافله عقب بمانیم و باید سرمایه‌های وقف را بیش از گذشته به خدمات دانش بیاوریم.

صالحی تاکید کرد: مجموعه اوقاف استان از هیچ تلاشی برای حمایت از علم و شرکت‌های دانش بنیان فروگذار نخواهد کرد.

صالحی اضافه کرد: امروز ناگزیر از رفتن به سمت علم و دانش هستیم، لذا اگر می خواهیم وقف به عنوان یک سنت حسنه پویا بماند باید سرمایه های آن را در خدمت دانش قرار دهیم.

وی اشاره ای هم به رویکرد سازمان اوقاف کشور در حمایت از شرکت های دانش بنیان داشت و گفت: امروز شرکت های دانش بنیان زیادی در کشور از جانب اوقاف حمایت می شوند که کارهای بزرگی را در کشور به سامان رسانده اند که نمونه عجین شدن وقف با دانش در کشور در نمایشگاهی که در دهه وقف در تهران برپا شد، مشهود بود.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه به همراه معاونین در ادامه از ساختارهای فناورانه جهاد دانشگاهی کرمانشاه شامل مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری،  برج فناوری کرمانشاه، مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی و... بازدید کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۳۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان