//
کدخبر: ۳۶۶۱۹۶ //

در کرمانشاه ارز اربعین را از کجا تهیه کنیم؟

به گفته مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه 15 مرکز برای فروش ویژه ارز اربعین در سه شهرستان استان تعیین شده است.

در کرمانشاه ارز اربعین را از کجا تهیه کنیم؟
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید کریمی خو در گفت و گویی، بااشاره به  آغاز اعزام های انفرادی اربعین حسینی، اظهار کرد: تاکنون حدود 30 هزار نفر از استان کرمانشاه برای شرکت در پیاده روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: زائرینی که در سامانه سماح ثبت نام کرده اند می توانند برای تهیه ارز اربعین به 15 مرکز فروش که در استان تعیین شده مراجعه و حدود 100 دلار ارز خریداری کنند.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با بیان اینکه این 15 مرکز در سه شهرستان کرمانشاه، جوانرود و قصرشیرین مستقر هستند، عنوان کرد: از این تعداد 10 مرکز در شهر کرمانشاه است که هشت مرکز آن شعب بانکی شامل بانک تجارت واقع در میدان آزادی، بانک سپه در ابتدای خیابان مدرس، بانک سپه در خیابان شهید مصطفی امامی، بانک سپه در چهار راه سی متری دوم، بانک سپه در میدان فردوسی جنب پارک لاله، بانک صادرات در خیابان مدرس، بانک ملی در خیابان مدرس، بانک ملی در میدان آزادی و صرافی محسن پور شرف و صرافی نوری در بازار سنتی کرمانشاه است.  

وی یادآورشد: همچنین زائرین منطقه اورامانات هم می توانند برای تهیه ارز اربعین به بانک ملی واقع در خیابان سعدی شهر جوانرود مراجعه کنند.

کریمی خو از تعیین چهار مرکز فروش ارز اربعین در شهر مرزی قصرشیرین هم خبرداد و گفت: بانک صادرات واقع در بلوار کربلا، بانک ملی در خیابان مدرس و صرافی سید جواد جاسمی در بازارچه مرزی پرویزخان و صرافی کیومرث حیاتی در دهستان فتح آباد مراکز تعیین شده فروش ارز در شهر قصرشیرین هستند.

به گفته این مسئول، تنها زائرینی می توانند از ارز اربعین بهره مند شوند که در سامانه سماح ثبت نام کرده باشند.

وی همچنین از برپایی یک موکب سازمان حج و زیارت استان در مرز خسروی هم خبرداد و گفت:  این موکب با نام "شهدای منا" به منظور راهنمایی و امداد زائرین در مرز خسروی برپا شده و ثبت نام زائرین را در سامانه سماح انجام می دهد.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه در ادامه از ممنوع شدن تعدادی از اقلام دارویی برای ورود به کشور عراق هم خبرداد و گفت: از زائرین خواسته می شود که از به همراه داشتن داروهای کدئین دار اجتناب کنند، چراکه پلیس مبارزه با مواد مخدر عراق با این مسئله بصورت جدی برخورد می کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۶۱۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان