//
کدخبر: ۳۶۵۵۰۱ //

‍ مشکل خروج از کشور مشمولان زائر عتبات عالیات متولد ۱۳۸۳رفع شد

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان از رفع مشکل خروج از کشورمشمولان زائر عتبات عالیات متولد 1383 خبر داد.

‍ مشکل خروج از کشور مشمولان زائر عتبات عالیات متولد 1383رفع شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "مسعود همتی" اظهار داشت: در راستای ارائه تسهیلات به مشمولان غیرغایب متقاضی زیارت عتبات عالیات در ماه های محرم و صفر به ویژه راهپیمایی اربعین حسینی، این دسته از افراد در صورت نداشتن غیبت سربازی می‌توانند بدون نیاز به پرداخت وثیقه و با ثبت درخواست خود بصورت اینترنتی در این سفر معنوی شرکت کنند.

وی افزود:کلیه مشمولان غیرغایب که قصد حضور در این مراسم پرشکوه را دارند لازم است در محدوده زمانی هشتم مرداد ماه تا پنجم مهرماه مصادف با اول محرم الحرام تا پایان ماه صفر ، از طریق سامانه sakha.epolice.ir   نسبت به ثبت درخواست خروج از کشور اقدام کنند.

سرهنگ همتی تصریح کرد: مشمولان متولد فروردین تا شهریورماه 1383که در سال جاری وارد سن مشمولیت  شده‌اند و بدون دریافت مجوز خروج از کشور از وظیفه عمومی ، برای زیارت عتبات عالیات و حضور در پیاده روی اربعین حسینی به مرز کشور عراق مراجعه کرده اند، با مساعدت وظیفه عمومی و هماهنگی با پلیس گذرنامه، این دسته از زائرین می توانند با ارائه شناسنامه خود مجوز خروج از کشور را از سامانه مرزی پلیس گذرنامه دریافت کنند.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: سربازان حین خدمت نیز بدون نیاز به مراجعه به معاونت های وظیفه عمومی می توانند از طریق حفاظت اطلاعات یگان محل خدمت به منظور شرکت در این مراسم معنوی مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

وی در پایان گفت: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق کانال سازمان در سروش به نشانی khabaresarbazi@ ازآخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۵۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان